Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhuh. Skal velge Ford GTen min til Seasonal eventen men det er ikke mulig. Hverken i garasjen eller på andre måter, whazzup with dat?

Er du sikker på at du har/kjøpt riktig Ford GT?

Jepp. Av en eller annen grunn kunne jeg ikke velge den mens den var satt til "online". Merkelig.

Lenke til kommentar
Hvordan finner du ut at du skal ha camberen på akkurat det?

Er det hundre runder, før du skjønner at det er noe feil, og at du må rette noe, for så å fikse på cambervinkel? :dontgetit:

Det er selvfølgelig ingen fasitsvar på dette, kun en antagelse. Bilen befinner seg konstant i svinger på Special Stage Route-banene. Still den etter fornuften. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte GT5 i dag, men jeg skal PRØVE å ikke spille det før jeg får min nye 50" tv, som jeg håper å få i mårra eller neste uke. Men blir vansklig å holde ut.

Det skjer ikke.

Du hadde rett og bra var det, tok jo en time å få i gang spillet, først update og så install osv.

Men fy så ekelt gocarts er, de spinner av den minste ting. det er heller ikke noe brems så aksjelering ut svingen du må balansere gassen hele tiden.

Jeg ha opp andre banen i nybegynner gocart etter jeg spinnte meg ut av reset 8 ganger på rad.

Lenke til kommentar

Folkens! Nye seasonable events og online dealership er nå oppdatert :D

Hentet fra gtplanet

The prizes for the races are as follows.....

Toyota Prius G race = 200,00Cr & 30,000XP

Audi TTS Coupe race =300,000Cr & 50,000XP

Lotus Elise 111R race -500,000Cr & 60,000XP

Ford GT race =1,000,000Cr & 90,000XP

Citroen C4 WRC race =1,500,000Cr & 120,000XP

total=3.5 million CR & 350,000XP

Seasonal events, er det drift, time trial og racing?

Online ranking?

Hvordan vinner man? Prøvde drift, kom på 122000. plass ca.

Fikk 8k penger.

Hva eller hvor finner jeg disse seasonal events dere prater om?

Lenke til kommentar

Blææærh!

Loeb challenge er vanskelig på snøbanen! Noen tricks? :dontgetit:

Selv syns jeg det var den klart enkleste av de tre, men jeg slet selv inntil jeg slo alt fra og kjørte veeeldig forsiktig. Har ikke tal på hvor mange forsøk det tok (det ble en del), men jeg kom kun i mål en gang og det var til gull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Så det er å være rolig på gassen som er trickset altså?

Jeg syns Eiger N var lettest. Merkelig med det...

Eiger var jo den vanskeligste ...

Men det å være rolig på gassen er bra.

Rally er ikke det samme som Formel 1 , for å si det sånn :p

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte GT5 i dag, men jeg skal PRØVE å ikke spille det før jeg får min nye 50" tv, som jeg håper å få i mårra eller neste uke. Men blir vansklig å holde ut.

Det skjer ikke.

Du hadde rett og bra var det, tok jo en time å få i gang spillet, først update og så install osv.

Men fy så ekelt gocarts er, de spinner av den minste ting. det er heller ikke noe brems så aksjelering ut svingen du må balansere gassen hele tiden.

Jeg ha opp andre banen i nybegynner gocart etter jeg spinnte meg ut av reset 8 ganger på rad.

Veel, da mistenker jeg at du aldri har kjørt gokart i virkeligheten? For den modulen er syykt realistisk - og joda, du har bremser :)

Men poenget er at en gokart har hekkmotor, bakhjulstrekk og bakbremser, uten abs. Så når du bremser, låser du bare bakhjula, som sitter på slicks. Så bråbremsing vil ikke gi mye effekt nei.

Jeg har kjørt en god del gokart irl, og det er den eneste special-eventen jeg har fått gull på alt på 1-2 forsøk pr bane.

Lurt å bruke viewen som viser deg rattet :)

Lenke til kommentar

Veel, da mistenker jeg at du aldri har kjørt gokart i virkeligheten? For den modulen er syykt realistisk

Enig i det - gokart delen er etter det jeg kan bedømme det de har klart å simulere best ifht "den virkelige verden."

Til gjengjeld har jeg aldri kjørt en lotus elise, men er den virkelig så ustabil som top gear challenge påstår den er, så burde den ikke være lov å kjøre på vei - rett og slett. Tok omsider gull etter hundrevis av forsøk...

Lenke til kommentar

Mange som har alle lisenser på gull? Kjøpte spillet nå nylig, og hadde forventet å sitte i timesvis å kjøre samme lisens om og om igjen for å få gull, men det gikk jo altfor greit. 1-2 timer for gull på en hel lisens, og spesielt superlisensen hadde jeg regnet med skulle være vrien, men den var jo blant de enkleste hmm.gif

Heldigvis er det litt utfordring med seasonal events :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...