Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe nytt om Escudoen?

Husker den godt fra GT3. Hva mener du med nytt?

Den er i spillet. Passerte den ganske lett i "Like the wind" i a-spec level 21... :thumbup:

Kjøpte den i går. Klin kokos og verdensmester i turbolag.

eehm, så den er ikke noe verdt å kjøpe? :ermm:

Lenke til kommentar

Joda. Festlig bil, råsterk og farlig rask, men når du har spilt såpass lenge at den dukker opp i brukthandelen (lv. 23) er det mulig du allerede har enda heftigere doninger i stallen (Minolta Toyota 88C). Hvis du gasser for mye i svingene med Escudoen, vanker det ikke bare understyring: hele greia steiler på tegneserievis og kliner seg inn i nærmeste vegg før du vet ordet av det.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Hvilken bil er det man må bruke for å klare 493hp/GTR Special på bonus race no.1 ?

Har brukt R34 GTR nur spec, presser bilen alt den har, men klarer bare sølv og ligger 8 sec bak han første...

KLarte de 4 andre i gull, men denne virker litt vanskelig. Må vel ha den GTR som veier minst av alle ?

Lenke til kommentar

Hvilken bil er det man må bruke for å klare 493hp/GTR Special på bonus race no.1 ?

Har brukt R34 GTR nur spec, presser bilen alt den har, men klarer bare sølv og ligger 8 sec bak han første...

KLarte de 4 andre i gull, men denne virker litt vanskelig. Må vel ha den GTR som veier minst av alle ?

Jeg brukte Nissan GT-R SpecV '09 og klarte fint gull med den!

Lenke til kommentar

jeg kjørte med GT-R 07 (493hk med oljeskift) og klarte det ganske lett. prøvde også med en R34 først, en m-spec 02, men vakke sjangs i havet.

mens vi snakker om seasonal events, noen tips til RX-7 løpet? jeg klarer ikke å presse ned rundetida nok.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt g27 ett par dager og er storfornøyd! Sitter og chiller med litt B-Specc nå : p Fy fader for en noob bob'n min er : p

Hehe, glad du likte det.

Men snurrer ditt frem og tilbake hvis du slipper det når du kjører rett frem?

For det gjør mitt, ganske kraftig også.

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt g27 ett par dager og er storfornøyd! Sitter og chiller med litt B-Specc nå : p Fy fader for en noob bob'n min er : p

Hehe, glad du likte det.

Hmm, det har jeg ikke tenkt over. Får ikke testa nå, for rydda det akkurat vekk.

Men fy grisen så sterk forceback'n er på det ; o

Lenke til kommentar

Hehe, glad du likte det.

Mitt gjør også det når jeg kommer ut på en rett strekke etter en sving. Lar jeg den gjøre som den vil ender man i en snurrings temmelig fort. Men var flere issues med mitt, har ikke fått åpnet å sett på det enda.

Lenke til kommentar

Er dette ett spill jeg bare MÅ gå til innkjøp av? I såfall hvor er det billigst?

Hva er dumt med spillet, hva er bra? Skiller det seg ut? Bra grafikk? xbox 360

:) Takk for hjelp!

Hvis du har planer om å kjøpe det til xbox så kan det bli litt vanskelig ;)

Åjsann, ikke fått med meg det at det kun er Sony som loker med GT. ;):hmm:

Lenke til kommentar

Noe jeg lærte, både i simracingverdenen og IRL racing var: Hvis du ikke er på grensa med default oppsett, så ikke begynn å mekk på det. Hvis du kjører med originalsetupet, helt til du når grensen av det du klarer, da først kan du begynne å justere for å finne tideler og hundredeler. Hvis du justerer før dette, så kan du fort ende opp med noe du synes er bra, men at du kan ende opp med å ikke ha det setupet som er raskest for deg.

Vet ikke hvorvidt dette kan føres inn i GT5, som på en del punkter ikke er veldig realistisk, men det er verdt et forsøk vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

Det med setups synes jeg er virkelig dårlig utført i GT5. Altså, det er gjerne slik at på forskjellige baner så vil du ha forskjellige setups men i GT5 er det ikke mulig å lagre de setupsa du har. Da må du i så fall notere specsa til de forskjellige banene selv.

Hadde vært gull å lagre setupsa og gi de navn, for eksempel alt ettersom hvilken bane og om setupet er ment for endurance løp eller korte stints.

Men nå er heldigvis standardsetsa veldig gode da, i hvert fall i de fleste bilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...