Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg kan bruke mine egne biler online og dele dem med venner jeg kjører sammen med?

Når du er i garasjen din så trykker du på trekant på bilene du vil bruke online og setter de som favoritter.

Edit:

Takk til Aurvan som så feilen min :!: Vanskelig å høyreklikke med PS3 kontroller, lols :)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det noen som har opplevd at biler har forsvunne når du "gifter" dei fram og tilbake?

Fordi eg sendte ein galardo til Xitoo/Zero-, og han seier han ikkje har fått den...

Kan hende han har samme "problem" som meg.

Hvis han har mottat meldingen om at bilen er kommet, og han har trykket på receive. Bilen havner på lastebilen, men det kommer ingen indikasjon på at den ligger der, altså ingen "1" ved den. Men det skal bare være å trykke på lastebilen, så får man bilen.

Skjer med meg hver gang.

I B-Spec når man har fått pit alternativet, så er det noe som heter "Pit Strength" hva gjør den?

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

er det noen som har opplevd at biler har forsvunne når du "gifter" dei fram og tilbake?

Fordi eg sendte ein galardo til Xitoo/Zero-, og han seier han ikkje har fått den...

Kan hende han har samme "problem" som meg.

Hvis han har mottat meldingen om at bilen er kommet, og han har trykket på receive. Bilen havner på lastebilen, men det kommer ingen indikasjon på at den ligger der, altså ingen "1" ved den. Men det skal bare være å trykke på lastebilen, så får man bilen.

Skjer med meg hver gang.

I B-Spec når man har fått pit alternativet, så er det noe som heter "Pit Strength" hva gjør den?

http://lmgtfy.com/?q=gran+turismo+5+pit+strength :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan bruke mine egne biler online og dele dem med venner jeg kjører sammen med?

Når du er i garasjen din så høyreklikker du på bilene du vil bruke online og setter de som favoritter.

Høyreklikking er litt vanskelig hvis du ikke har mus, så å trykke trekant på kontrolleren fungerer også bra ;)

Lenke til kommentar

Når du er i garasjen din så høyreklikker du på bilene du vil bruke online og setter de som favoritter.

Høyreklikking er litt vanskelig hvis du ikke har mus, så å trykke trekant på kontrolleren fungerer også bra ;)

Haha, takk for den. Skal rettes opp :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde Gt Force, men nå skal jeg bestille G27.

Det var faktisk ekstremt mye forskjell

Hadde Driving Force Pro før, omtrent det samme som GT rattet men eldre. Veldig stor forskjell ja, spesielt pedalene synes jeg. Ikke bare det at det er med clutch, men det at bremsen er hard, er litt mer realistisk i hvert fall. Også er det gull med girspaken da :D

Lenke til kommentar

Hadde Gt Force, men nå skal jeg bestille G27.

Det var faktisk ekstremt mye forskjell

Hadde Driving Force Pro før, omtrent det samme som GT rattet men eldre. Veldig stor forskjell ja, spesielt pedalene synes jeg. Ikke bare det at det er med clutch, men det at bremsen er hard, er litt mer realistisk i hvert fall. Også er det gull med girspaken da :D

Det blir vell sendt på mandag, og så har jeg den innen torsdag sikkert.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er på ferie og har kun Driving Force Pro her... sliter faktisk med nedbremsinger p.g.a den lette pedalen... egentlig merker man at kvaliteten er "dårlig" i forhold, liker det ikke :p

Kjørte alltid med 1 på ABS, og ver veldig ømfintlig med bremsen, sjeldent den var planta helt ned for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...