Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Hvilken bil brukte dere på B-spec med det ferrari only løpet?

Har en topptrimmet Ferrari 458 Italia, kommer på 12 plass...

Høres neste ut som du bruker feil dekk. Med den så burte du minimum få 3 plass. Har oppdaget at i B-spec så er det enormt viktig å bruke best mulig dekk, altså de som det står det er maks lov å bruke.

Greide løpet nokså greit selv, man hadde da en topptrimmet Enzo :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min er lvl 16.

har de beste dekkene som er tillat

Det er også viktig å justere gira riktig. Det du vil ha er et oppsett der han nesten (eller akkurat) når toppfart på langstrekket.

Hvilket level er din Bob?

Jeg tror også at det er lurt at føreren din er i form (grønn pil opp) og at "temparaturnåla" ligger mellom 50-60% under løpet.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst å bytte en NASCAR stock car av amerikansk merke mot en Toyota 2010 Denny hamlin #11 Camry? Etter at jeg fullført Nascar special event, fikk jeg en IDENTISK stock car til den jeg kjøpte selv for en tid tilbake. Jeg trenger en amerikansk versjon til det amerikanske løpet under EXTREME.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst å bytte en NASCAR stock car av amerikansk merke mot en Toyota 2010 Denny hamlin #11 Camry? Etter at jeg fullført Nascar special event, fikk jeg en IDENTISK stock car til den jeg kjøpte selv for en tid tilbake. Jeg trenger en amerikansk versjon til det amerikanske løpet under EXTREME.

Jeg kan sikkert låne min til deg, siden jeg har deg på buddies. Er ikke interessert i å bytte, siden jeg bruker den til grinding. Let me know ;o

EDIT: F***. Har allerede sendt en gift tidligere =/ Så jeg kan sikkert sende den over til deg imorra. Hvis ikke du finner en annen idag....

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

er det noen som har opplevd at biler har forsvunne når du "gifter" dei fram og tilbake?

Fordi eg sendte ein galardo til Xitoo/Zero-, og han seier han ikkje har fått den...

Vel du ikke ikke opp en melding som sa "Failed" eller noe når du sendte bilen?

fikk ingen melding

Lenke til kommentar

er det noen som har opplevd at biler har forsvunne når du "gifter" dei fram og tilbake?

Fordi eg sendte ein galardo til Xitoo/Zero-, og han seier han ikkje har fått den...

fikk ingen melding

Så du fikk heller ikke noe "Sent Complete" heller? Bilen bare forsvant etter du sendte den? Isåfall så er det vel noe rart som har skjedd vil jeg tru.

Lenke til kommentar

Jaja, 1 uke etter release av GT5 tar blu-ray drevet kvelden, licences med bare gold throphys må gjøres på nytt...

Så ble det ny ps3, ferdig med a spec helt til expert og alle special events, så når jeg kommer tilbake fra ferien så er konsollen og gaming pcen stjelt :ph34r:

Er vel ikke menningen jeg skal få spille gt 5 uten at noe helvete skal brake løs :(

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

fikk ingen melding

Så du fikk heller ikke noe "Sent Complete" heller? Bilen bare forsvant etter du sendte den? Isåfall så er det vel noe rart som har skjedd vil jeg tru.

Han sendte den for noen dager siden, og jeg har ikke fått noen bil. Kan ha noe med at jeg har hatt problemer med nettet de siste dagene.... Driver å detter ut hele tiden.

Men det er ikke så farlig, har 2.5M, så kjøper meg en ny.

Lenke til kommentar

Okei.. Jeg vil helst ha i detalj hvordan man drifter på Gt5. Vet jo at man må kontrasvinge og sånn cirka hvor mye fart jeg må ha, men bilen kommer enten ikke rundt svingen eller så kommer den for fort og krasjer. Jeg kjører en Nissan SKYLINE GT-R (R34) ‘00 er jeg ganske sikker på. Hva er gode baner og instillinger for en bil jeg kan øve meg med? Og hvis ikke skylinen er god nok ( :ohmy: ), hvilken bil?

Lenke til kommentar

Okei.. Jeg vil helst ha i detalj hvordan man drifter på Gt5. Vet jo at man må kontrasvinge og sånn cirka hvor mye fart jeg må ha, men bilen kommer enten ikke rundt svingen eller så kommer den for fort og krasjer. Jeg kjører en Nissan SKYLINE GT-R (R34) ‘00 er jeg ganske sikker på. Hva er gode baner og instillinger for en bil jeg kan øve meg med? Og hvis ikke skylinen er god nok ( :ohmy: ), hvilken bil?

Du må komme forholdsvis sakte inn i svinge, og bruke motorkraften til å holde/øke farten gjennom svingen, mens du holder hekken ute med gassen.

Jeg bruker en Honda S200 NISMO, den funker veldig greit.

Innstillingene jeg har er senket fjæring og anti roll bar på max.

Edit: Man trenger en god del NM for å drifte skikkelig, det går også med AWD, men da trenger du helst enda litt mer NM.

(NM=Newton Meter/Dreiemoment)

Edit: Godt Nytt År til alle !!

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

...

Du må komme forholdsvis sakte inn i svinge, og bruke motorkraften til å holde/øke farten gjennom svingen, mens du holder hekken ute med gassen.

Jeg bruker en Honda S200 NISMO, den funker veldig greit.

Innstillingene jeg har er senket fjæring og anti roll bar på max.

Edit: Man trenger en god del NM for å drifte skikkelig, det går også med AWD, men da trenger du helst enda litt mer NM.

(NM=Newton Meter/Dreiemoment)

Edit: Godt Nytt År til alle !!

Okei, takk for raskt svar! Hvor stiller man på dette?

Lenke til kommentar

fikk ingen melding

Han sendte den for noen dager siden, og jeg har ikke fått noen bil. Kan ha noe med at jeg har hatt problemer med nettet de siste dagene.... Driver å detter ut hele tiden.

Men du får no beholde corvetta då :D vist du vill

Lenke til kommentar

fikk ingen melding

Men du får no beholde corvetta då :D vist du vill

Okey, takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...