Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstår det så støtter ikke GT5 "offisielt" Logitech G25/27?

Prøvde hos svigers her om dagen, å alt fungerer jo med G25, men Force Feedback står på maks, uansett hva man stiller den på..

Det gjør det passelig umulig å kjøre, for når du skal ta kontraen i en sladd flyr bordet avgårde..

Det er vel bare å nappe ut strøm ledningen til rattet tipper jeg. Fungerte da jeg ikke gadd å bruke FF på Momorattet mitt for noen år siden. Selve styring osv får strøm fra USBen.

Prøvde å nappe ut kontakten og, men det var jo like ille, ingen følelse på styringen i det heletatt :p

Har selv G25, dog bruker det bare på pc, og liker å ha litt force feedback på, men ikke så alvårlig mye som hakk 1 på G25 er.. Mulig det bare er noen instillinger vi har oversett på playstation eller på spillet though..

Hvis du ser det på den lyse siden så blir du sterkere :p

Lenke til kommentar

Slå av alle hjelpemidler unntatt Skid Recovery (ikke glem å slå av ABS, hvertfall på grus og snø) = easy win. Jeg slet noe fryktelig før jeg gjorde dette. Etterpå gikk det veldig greit, lett å få gull.

Endret av Zahl
Lenke til kommentar

Slå av alle hjelpemidler unntatt Skid Recovery (ikke glem å slå av ABS, hvertfall på grus og snø) = easy win. Jeg slet noe fryktelig før jeg gjorde dette. Etterpå gikk det veldig greit, lett å få gull.

Ok, får prøve det.

Hvilken bil brukte folk på de første rally challengene?

Prøvde meg med en civic. Hårreisende dårlig med den understyringen. :dontgetit:

Anbefaler en AWD-bil. Tror jeg brukte en Audi Quattro.

På den neste delen brukte jeg en Impreza rally car (lurere på om jeg kjøpte den på brukt'n). Den hadde akkurat 1hp under grensa før oljeskift.

På siste delen tenkte jeg at jeg skulle vinne bilen til Sebastien Loeb, men det har ikke gått så bra foreløpig...

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Hvilken bil brukte dere på B-spec med det ferrari only løpet?

Har en topptrimmet Ferrari 458 Italia, kommer på 12 plass...

Hvilken level er din b-spec driver?

Jeg brukte selv en trimmet Ferrari 599, men måtte vente med denne cupen til min sjåfør var level 22, da klarte jeg det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...