Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har også fått bekreftelse fra cdon :) når jeg bestilte fifa 11 var leveringstiden 1dag. er det mulig å håpe på gt5 i morgen?

 

Ja, igrunn. Hvis det er sendt som brev har jeg erfaring at det kommer 1-2 dager etter sending i nogenlunde sentrale strøk. Og husk, hold oss oppdatert!

 

 

Det er slik spillet blir til hehe:

original.gif

 

 

Edit: Beklager dobbel-post.

Endret av Eirik_smo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var GT5 kjøpt sammen med 2L Coca Cola :)

I kveld blir det spilling de-luxe.

Når det gjelder elkjøp så sender de misvisende eposter om at spill er sendt ut.....samme skjedde med black ops men jeg fikk ikke spillet før på utgivelses dagen alikevel.Bytta det inn men det er en annen historie.

 

 

Hvor da ?

Lenke til kommentar

Da var GT5 kjøpt sammen med 2L Coca Cola :)

I kveld blir det spilling de-luxe.

Når det gjelder elkjøp så sender de misvisende eposter om at spill er sendt ut.....samme skjedde med black ops men jeg fikk ikke spillet før på utgivelses dagen alikevel.Bytta det inn men det er en annen historie.

Jepp, er misvisende. Opplevde det samme med to spill, Heavy Rain og God of War III. Fikk førstnevnte en måned senere (selv med feil produkt og! Bestilte Special Edition, fikk vanlig) og GoW3 en uke etter lanseringen. Ja, selv med "pakken din er sendt" mailen.

 

Allikevel er det også greit å vite at elkjøp har skjerpet seg mye etter den perioden. Jeg bestilte Iron Man 2 før lanseringen og fikk den faktisk en dag før lanseringsdagen.

Lenke til kommentar

Slik som denne mener du? :dribble:

 

http://www.youtube.com/watch?v=pxF-01Bt1Xo

Prøvde en lignende simulator på elektromesse for noen år siden, utrolig morsomt! Hadde ikke skadet med en slik i kjellerstuen :innocent:

 

Vant vell halve PC'en min på en slik en. Eller den PC'en jeg hadde før denne. Var konkurranser i Live for Speed og Richard Burns Rally på den. Vant 2 av 3 konkurranser der jeg ikke fikk lov til å delta på den siste.. ;)

 

Richard Burns Rally ja, var det jeg også spilte. Ikke noe mulighet for premie der jeg kjørte, men ingenting å si på opplevelsen ^^

 

Edit: Hva tror dere om å kjøpe GT5 over disk i Oslo ved tre/fire-tiden på onsdag? Utsolgt?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Selv satser jeg bare på å rusle inn i en butikk på onsdagen, dog vet jeg at de store elektrokjedene kommer til å ta inn mange..veldig mange, så burde ikke være noe problem.

Tenkte å stikke innom Elkjøp Megastore på Ullevåll, får rett og slett bare satse på at de tar inn mange ja :)

 

så det lå på ps3 store eller det, er det bare forhåndsbestilling eller får du spille med engang? kosta 200kr

Er nok GT5 Prologue du så.

Lenke til kommentar

Man ser jo ikke så mye som man gjør på "bumper" eller "hood" cam, så det blir realistisk det, man skulle kanskje hatt et kamera "foran" rattet også, er en del som ikke liker å ha 2 ratt.

 

Hvis dere leser innlegget til Amar så er det 3 forskjellige kamerainnstillinger for cockpit view.

 

Og 3 i cockpit vil si, tre forskjellige inni bilen, interessant.

Lenke til kommentar

Selv satser jeg bare på å rusle inn i en butikk på onsdagen, dog vet jeg at de store elektrokjedene kommer til å ta inn mange..veldig mange, så burde ikke være noe problem.

Tenkte å stikke innom Elkjøp Megastore på Ullevåll, får rett og slett bare satse på at de tar inn mange ja :)

 

Tror nok det ordner seg :) Men ikke skyld på meg hvis det ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...