Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skru av abs. da går det mye enklere.

forresten: noen som vet hva det koster, og om det er mulig å få med seg et nascar-løp på daytona? skal til usa i sommer, og hadde vært kult å få med seg et løp.

Bruker jo ikke bremsene, men hvis du må skru av ABS for å skru av stabilitetskontrollen, så ja.

Uansett.... Daytona-billetter. Gjorde et kjapt søk, og kom frem til at en bra plass på Daytona 500 koster $189.00 = 1120.50 kr

http://secure.racetickets.com//DaytonaInternationalSpeedway/ft/TicketSales/index.cfm?event=tixList&display=tixList&EstablishmentKey=3&EstablishmentType=T&TixEventID=2543&showCart=no&HeadlineStoryID=18559&GatewayPass=y

Her er oversikten over alle løpene som går i 2011:

http://www.daytonainternationalspeedway.com/Tickets-Events/Event-Calendar.aspx

Lenke til kommentar

Jau!

Klarte FGT løpet med b spec.

Skulle ta eit kjapt løp, valgte FGT løpet.... tok fort eit par timer det...

ca 50 min pr løp, ganger 6 løp!

Spennende var det også, måtte nesten sitte å følge med.

Tips! pit før du trenger det, gode dekk gjer underverker.

Lenke til kommentar

Dette gjelder for de som har ratt:

Som kjent går det an å endre på "steering settings" og på "steering type" kan vi ha enten Amateur, professional eller simulation. Er det virkelig så stor forskjell mellom Amateur, professional og simulation? Har noen prøvd alle tre variantene?

Lenke til kommentar

Dette gjelder for de som har ratt:

Som kjent går det an å endre på "steering settings" og på "steering type" kan vi ha enten Amateur, professional eller simulation. Er det virkelig så stor forskjell mellom Amateur, professional og simulation? Har noen prøvd alle tre variantene?

Aner ikke forskjellen, men har satt mitt på simulation, fornøyd med det.

Lenke til kommentar

På special evenst og nascar, klarer ikke de to siste på den etter beginner...

går ikke.

De kjeglene? Da går jeg ut fra at du bruker håndkontroll og ikke ratt? Har hørt det er flere som sliter med det, men gikk veldig lett med ratt i alle fall.

Ja, skal kjøre ytter og innersvingen med kjegler, bruker vanlig kontroll ja.

Vil si jeg klarte disse ganske greit med håndkontroll. Jevn sving en tingen... Ikke "dytt" for mye joysticken.

Lenke til kommentar

Hei, sitter nå å spiller expert på a-spec og merker at det begynner å bli motstand. så tenkte å bygge meg sånn skikkeli race-car men vet ikke hvilke biler som er kompatible å bygge om.

derfor lurer jeg på om noen vet om noen liste over biler som kan ha race modifications og om noen som har forslag til hva som er bra bil å bygge race-car av.

håper på svar :)

tenker nå på LeMans kaliber av race biler. men noe annet er også greit.

Endret av st0vsuger
Lenke til kommentar

Hei, sitter nå å spiller expert på a-spec og merker at det begynner å bli motstand. så tenkte å bygge meg sånn skikkeli race-car men vet ikke hvilke biler som er kompatible å bygge om.

derfor lurer jeg på om noen vet om noen liste over biler som kan ha race modifications og om noen som har forslag til hva som er bra bil å bygge race-car av.

håper på svar :)

tenker nå på LeMans kaliber av race biler. men noe annet er også greit.

Her har du en liste over bilene som kan race moddes: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=133094

Corvette ZR1 race modda hamler vel opp med det meste vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til setup på Audi S3 ol. biler? Har bare følgende innstillinger nå, men synes at det mangler litt på understellet..:

Toe: 0/0,20

Anyone? :)

Er S3 forhjulstrekket så kan du jo prøve å sette på litt negativ toe etter som hjulene vil dra seg "sammen" når man gasser med forhjulsdrift.

Lenke til kommentar

Noen andre som holder på med b-spec "signature edition" konkurransen eller?

Ligger selv på mellom 3 og 12 plass(i skandinavia) på de 5 banene :thumbup:.

Mangler "bare" 4x 24 timers løp på le mans så er bspec sjåføren level 40 :w00t:.

Ikke værst, testa det ut, men jeg har nubb sjans enn så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...