Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

TuRb0 Skrevet 24 minutter siden

Endelig 12.5 mil på konto! Nå kan jeg faktisk kjøpe en F2007 Lurer på om jeg skal eller ikke enda. Må tenke på saken, hehe

Blir det noe online session idag mr Nitrius?

Du er bevist på at det er en One-Make bil?, du kan ikke bruke den i konkuranser...

KUN med andre F1-er i practice....

Fordi jeg kjøpte en med "feiltakelse" da jeg trodde den kunne brukes over alt, og kan sikkert gi deg den...

Det var jeg faktisk ikke klar over! Takk for at du sa ifra. Sier ikke nei til en F2007, men ville ikke vært riktig, siden du har brukt en pen sum på denne.

Så til online kvelden idag. Første gang jeg skal teste det ut. Kan man bruke headset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører Endurance løpet på Level 26. Og er nå halvveis. Men har lagt merke til at AI bilene ikke går i Piten i det hele tatt. Jeg er innom ca hver 16-20 runde for å bytte dekk.

På Level 25 så var de innom med jevne mellomrom, men ikke her. Er ikke det litt juks fra dems side? Selv om jeg leder med en haug av runder, så bør det være likt.

De kjører jo litt roligere enn deg. Når dekka lyser rødt så slites de raskere (etter min erfaring iallefall). Men 20 runder var da ekstremt. Byttet etter rundt 40 runder selv. Racing medium.

Har spurt om dette før, men fikk ikke motstanden helt av på rattet mitt. Har et Logitech GT ratt, går inn på options også der man kan skru ned motstanden, men den går bare til 1 og ikke 0. Noen som vet hvordan man får den helt av?

Dra ut strømmen. Hvis den har det i tillegg. Funket fint på G27 :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål, men hvordan deler jeg biler?

Jeg har fått med meg noe om at det vises på statusen, men hvordan vet jeg at noen tar bilen min?

OG hva skal jeg si til fyren som skal ha den?, hvordan "tar" han bilen min?

I garasjen, trykk på trekant (Den øverste av de fire knappene), så står det give to friend. trykk her, og velg venn som skal ha den.

Disse vennene er de du har som venner i PS nettverket.

Lenke til kommentar

De kjører jo litt roligere enn deg. Når dekka lyser rødt så slites de raskere (etter min erfaring iallefall). Men 20 runder var da ekstremt. Byttet etter rundt 40 runder selv. Racing medium.

Så at de begynte å pit'e på over 100 runder.

Testet å kjøre rolig, og ville nok da greid 60 runder på mine Racing Soft dekk, men når man kun kjører mot seg selv, så er det utrolig kjedelig :)

Testet hva som skjedde når dekkene ble helt nedslitt. Fant ett sted hvor bilen ble stående rolig, og burnet til begge bakdekkene var borte. Det gikk nesten greit rett frem, men med en gang man begynte å svinge, så spant bilen rundt utrolig kjapt.

Lot bilen stå for å se hvor mye exp poeng jeg får etter 4 timers endurance uten å gjøre noe. Bilen røre jo litt på seg. Var innom å sjekket, og da var den faktisk på vei ut av pit'en. Hadde blitt dunket inn der, av seg selv. Morsomt.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Hva slags restriksjoner kjører dere med ikveld ? :)

Varier, akkurat nå Laguna Seca, og 5 forskjellige biler fra 400-450hp ca. Hjelpemidler er slått av, og det forblir de også regner jeg med.

Argh, jeg ble sittende å se på boksing når jeg ikke så noe aktivitet rundt klokka åtte. Kommer straks, hvis det fortsatt er noe kjøring.

Lenke til kommentar

Så at de begynte å pit'e på over 100 runder.

Testet å kjøre rolig, og ville nok da greid 60 runder på mine Racing Soft dekk, men når man kun kjører mot seg selv, så er det utrolig kjedelig :)

Testet hva som skjedde når dekkene ble helt nedslitt. Fant ett sted hvor bilen ble stående rolig, og burnet til begge bakdekkene var borte. Det gikk nesten greit rett frem, men med en gang man begynte å svinge, så spant bilen rundt utrolig kjapt.

Lot bilen stå for å se hvor mye exp poeng jeg får etter 4 timers endurance uten å gjøre noe. Bilen røre jo litt på seg. Var innom å sjekket, og da var den faktisk på vei ut av pit'en. Hadde blitt dunket inn der, av seg selv. Morsomt.

Tenkte å gjøre det samme. Hvor mye XP fikk du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...