Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Noen som har tips til innstillinger på Seasonal Eventen med Nascar biler?

 

Jeg kjørte og kom ikke i nærheten av å kjøre inn en eneste bil. Kjørte begge rundene klin likt på 7:16. Rekorden min uten Formula bilen er 7:10.

Jeg satt toppfart til 360, hevet bilen så mye som lar seg gjøre, justerte springs ned 10 hakk, samt dampers ned 1 hakk. Front anti-roll satt jeg også ned et hakk. Resten lot jeg forbli urørt, kjørte første runde på 6.40, andre runde på litt mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har hatt problemer med å starte opp GT5 etter oppdateringen til 1.05?

Når jeg starter spillet så stopper det opp på GT5 logoen etter å ha bekreftet nei for å ikke koble til PSN, eller er det bare jeg som er utålmodig? Har også prøvd offline uten hell. Spørs om jeg er nødt til å slette game fila og installere hele sullamitten på nytt....

Lenke til kommentar

Har nå tenkt til å farme penger og XP til langt på natt for å få råd til Formula Gran Turismo!

 

Er i level 20 nå, kjører Turbo challenge om og om igjen. Noen som har tips til andre måter som vil være mer effektivt for meg?

 

Indiapolis, du kjører du litt over tre min og får 70.000 og 3500 xp

Er det Nascar Series?

 

Nei, det er den som står ved siden av til venstre. Her får du frem til 31. januar 84.000 cr. pr seier. Kjørte banen 50 ganger etter hverandre for å få den samme bilen.

 

Men for å vinne denne så krever det arbeid, og litt flaks. Det første du må gjøre er å vinne Mazda challangen på B-spec på level 6. Da får du Mazda Furai. Når du får tunet den riktig, og greier å vinne Indy banen, den runde. Så greier bilen også å vinne den andre banen. Slipstreaming er kluet her. På Daytona banen så er det nedbremsing og svingene du vinner på.

 

Når du får gull på begge disse, så vinner du Minolta Toyota bilen. Og med den så vinner du Indy banen med minst 14 sekunder hver gang, og leteste vei til pengebingen.

Lenke til kommentar

Har nå tenkt til å farme penger og XP til langt på natt for å få råd til Formula Gran Turismo!

 

Er i level 20 nå, kjører Turbo challenge om og om igjen. Noen som har tips til andre måter som vil være mer effektivt for meg?

 

Indiapolis, du kjører du litt over tre min og får 70.000 og 3500 xp

Er det Nascar Series?

 

Nei, det er like the wind.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med de to siste seasonable events 2, som var da rx7 og nascar.

rx7 eventen var litt vanskelig. Kjørte på 2 x 59.xxx og resten 1.00.xxx som sikret gull :xmas:

 

Nascar var hardt, men tøft! Kjørte her da 2 runder på 6:41:327 og 6:44:366 :xmas:

 

Nå er det b-spec farming time!

 

nascar på nurburgring :xmas:

 

*sikle* Sløyfa?

 

Jepp!

Lenke til kommentar

Hvem bil burde jeg starte med? Har 20 000 credits! Må jeg kjøpe fra bruktbil sjappa?

 

Det har ikke så veldig mye å si egentlig, og nei du må ikke kjøpe fra "Used Cars", du finner også biler du har råd til i "Dealership" dog utvalget er noe mer begrenset der med 20k. Jeg gikk for en 89 modell av Mazda MX5 fra dealership.

Lenke til kommentar

Hvem bil burde jeg starte med? Har 20 000 credits! Må jeg kjøpe fra bruktbil sjappa?

 

Det har ikke så veldig mye å si egentlig, og nei du må ikke kjøpe fra "Used Cars", du finner også biler du har råd til i "Dealership" dog utvalget er noe mer begrenset der med 20k. Jeg gikk for en 89 modell av Mazda MX5 fra dealership.

 

Skjønner! Tror jeg faktisk skal gå for Civic jeg! ;)

Lenke til kommentar

Hvem bil burde jeg starte med? Har 20 000 credits! Må jeg kjøpe fra bruktbil sjappa?

 

Det har ikke så veldig mye å si egentlig, og nei du må ikke kjøpe fra "Used Cars", du finner også biler du har råd til i "Dealership" dog utvalget er noe mer begrenset der med 20k. Jeg gikk for en 89 modell av Mazda MX5 fra dealership.

 

Skjønner! Tror jeg faktisk skal gå for Civic jeg! ;)

 

Civic 97 mod elns kjøpte jeg, funka fint den!

Lenke til kommentar

Hvem bil burde jeg starte med? Har 20 000 credits! Må jeg kjøpe fra bruktbil sjappa?

 

Det har ikke så veldig mye å si egentlig, og nei du må ikke kjøpe fra "Used Cars", du finner også biler du har råd til i "Dealership" dog utvalget er noe mer begrenset der med 20k. Jeg gikk for en 89 modell av Mazda MX5 fra dealership.

 

Skjønner! Tror jeg faktisk skal gå for Civic jeg! ;)

 

Civic 97 mod elns kjøpte jeg, funka fint den!

 

Den jeg kjøpte aGal! :)

Lenke til kommentar

Kjøp Civicen fra dealership. Ikke bare får du en premiumbil som førstebil, men den kan brukes i hvertfall 5 løp i de to første seriene (Sunday cup, FF, Compact, Clubman, Japanese 90s) med litt modifikasjoner. En Eunos/Miata/MX-5 er også et godt valg.

 

edit: glemte å refreshe.

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...