Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

I options, I den rattmenyen som er helt til venstre så stiller du force feedback, er litt usikker på om du faktisk kan stille det på g27 da jeg har hørt litt av vært. Har ikke tested det enda. Jeg syntes den var litt sterk I starten, men etter noen timer så ble jeg vant till det. Synes det er grei styrke nå.

takk , jeg har heller ikke funnet ut hvordan man setter bilen i revers... er det bare jeg som er dum eller er det en fancy metode? :ph34r:

Hvis du bruker H giret så må du trykke ned girspaken å ta den helt til høyre og ned, men hvis du brukker gira bak på rattet så er det den øverste knappen på girboxen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I options, I den rattmenyen som er helt til venstre så stiller du force feedback, er litt usikker på om du faktisk kan stille det på g27 da jeg har hørt litt av vært. Har ikke tested det enda. Jeg syntes den var litt sterk I starten, men etter noen timer så ble jeg vant till det. Synes det er grei styrke nå.

takk , jeg har heller ikke funnet ut hvordan man setter bilen i revers... er det bare jeg som er dum eller er det en fancy metode? :ph34r:

Hvis du bruker H giret så må du trykke ned girspaken å ta den helt til høyre og ned, men hvis du brukker gira bak på rattet så er det den øverste knappen på girboxen

tusen takk

Slår av?? Poenget med ratt blir jo ikke borte... :p

Forcefeedback er hvor mye kraft det er i rattet ikke å slå det av eller på

? O.o Du spurte hvor man kunne slå det av, og svarer ironisk om at ikke poenget blir borte da... Jeg vet godt HVA FFB er...

Sorry, jeg er ikke så dyp :tease:

Lenke til kommentar

Noen som har klart Focus ST-eventen som vil dele settings? :innocent: Kommer inn 3 sekunder bak hver gang :(

Ford Focus ST Seasonal Challenge Rigged???

2-3 setup + 2 youtube video. Lykke til :xmas:

Er de jeg bruker fra før :p

edit: de første der ja, har ikke teste de andre.

edt2: klarte den nå :w00t:

Hvilken setup fungerte for deg? Tenkte jeg skulle prøve meg på disse nye seasonable events senere idag. Nå er det film som står for tur :xmas:

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Noen som har fått til å kopiere gamesave fra en konto til en annen?

Jeg begynte å spille på min bror sin konto (jeg har spilt lenge på min ps3 som står i stavanger og er level 23, men er hjemme nå i julen), men han har klart å glemme passordet til PSN, så jeg ønsker å kopiere over til en annen konto slik at jeg kan kjøre seasonal events osv hjemme her i julen.

Noen som har fått til dette? Jeg kopierer over, men når jeg starter får jeg feilmelding om at han har oppdaget er saven er brukt på en annen konto, og sletter den. Er det mulig at det funker hvis jeg sletter den på den første kontoen før jeg starter?

Noen ideer?

Btw;

Noen som har playseat evolution? Er det en OK stol?

Driver å ser etter oppsett nå, men må man regne med 3000kr++ for stol / stativ og oppunder 3000kr for G27 omtrent uansett?

Er ikke noe interessert i å sveise stativ osv selv.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Det er jeg usikker på, dog jeg mener jeg har sett at auto save kan slås av en plass, dog skal ikke si noe sikkert. Den auto saver hvertfall ikke når du kjøper utstyr til bilen, så om du kjøpte noe du ikke vil ha kan du jo slå av og på, men med en gang du stikker til en bane for å teste så saver jo spillet som regel.

Lenke til kommentar

Har nå tenkt til å farme penger og XP til langt på natt for å få råd til Formula Gran Turismo!

Er i level 20 nå, kjører Turbo challenge om og om igjen. Noen som har tips til andre måter som vil være mer effektivt for meg?

Indiapolis, du kjører du litt over tre min og får 70.000 og 3500 xp

Lenke til kommentar

Har nå tenkt til å farme penger og XP til langt på natt for å få råd til Formula Gran Turismo!

Er i level 20 nå, kjører Turbo challenge om og om igjen. Noen som har tips til andre måter som vil være mer effektivt for meg?

Indiapolis, du kjører du litt over tre min og får 70.000 og 3500 xp

Er det Nascar Series?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...