Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ikke platekompaniet sender denne uken så har de mistet meg som kunde :hrm:

 

Synes det er merkelig at cdon har sendt allerede,garantert en glipp i så fall.

Tror ikke PK og andre sender før tidligst mandag.............

 

Hm, enig der. Er jo litt merkelig at CDON, den eneste butikken, sender ut spillet før alle andre :hmm:

Lenke til kommentar

Må si jeg misliker det jeg har lest om premium vs standard biler, og finner det veldig merkelig at det ikke skal gå an å kunne bytte felger på standard biler, bytte hjul/felger er jo noe av det som ofte blir byttet på biler sånn generelt irl. Ja er ikke store tingen, men allikevel, greier ikke helt å komme over det. Var jo mulig å bytte felger på de fleste biler i de eldre GT spillene om jeg ikke husker helt feil.

 

Greit nok at vi har 200 premium biler vi kan så og si gjøre hva vi vil med, men føler spillet blir litt delt i 2, uferdig med andre ord.

 

 

Edit: Men skal ikke si for mye før jeg evt. har fått testet det selv.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ja enig i det. Var det så at det bare var interiør kameravinkel i premium bilene, mens standard kan man bare se direkte på veien?

 

Vel jeg hadde ikke likt at spillet skulle bli utsatt et år til bare for at alle bilene skal bli premium, vi får heller håpe det blir sånn i GT6 som de har lovet skal komme fortere enn det de brukte fra 4ern til 5.

Lenke til kommentar

Altså, de bilene som er lagd for Gran Turismo 5, er de Premium bilene. De andre har de rett og slett ikke tid til å lage, da kommer ikke spillet ut før dere er på gamlehjemmet. Som en bonus da, så har de klart å ordnet det sånn at dere kan faktisk kjøre de bilene som har vært i GT4 som en slags bakoverkompabilitetsmodus. (les: Standardbilene)

 

Skjønner ikke problemet.

Lenke til kommentar

Vel i mine øyne da er at de skulle heller ha funnet en mellomting.

 

Cockpit view er ikke så farlig for min del, i et bilspill er det som regel to ting jeg ser etter, og det er kjørefølelse samt det å kunne tilpasse bilene. Og i dette tilfelle så ser det ut som tilpassing av biler vil lide litt, hvertfall standard bilene.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Vel i mine øyne da er at de skulle heller ha funnet en mellomting.

 

Cockpit view er ikke så farlig for min del, i et bilspill er det som regel to ting jeg ser etter, og det er kjørefølelse samt det å kunne tilpasse bilene. Og i dette tilfelle så ser det ut som tilpassing av biler vil lide litt, hvertfall standard bilene.

 

Syns vell igrunn at cockpit view er en liten del av innlevelsen/kjørefølelsen. Det eneste jeg mangler når man har cockpit view i bilspill er trackIR. Slik at man slipper å trykke knapper for å "se seg rundt", bare slenge litt på hodet så kan man kikke rundt.

Lenke til kommentar

Man ser jo ikke så mye som man gjør på "bumper" eller "hood" cam, så det blir realistisk det, man skulle kanskje hatt et kamera "foran" rattet også, er en del som ikke liker å ha 2 ratt.

 

Hvis dere leser innlegget til Amar så er det 3 forskjellige kamerainnstillinger for cockpit view.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...