Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en Fiat 500 jeg kan låne til seasonal event? Den jeg kan kjøpe ny har 68 hester, og 65 er maks. Finner ingen brukt...

Feil. Den informasjonen GT oppgir stemmer ikke, fordi jeg kjøpte denne og satt på en filter og klarte meg med grensen de har satt for denne eventen!

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Noen som har tatt dodge challenger seasonal eventen? Stillte dere i så fall på noe?

Jeg har allerede denne bilen, men den er for trimma og for lett. Hva kan jeg gjøre for å undo det jeg har mekka på den bilen?

Det er ikke alt som kan omgjøres, og spesielt vektreduksjon får du beskjed om at er permanent og ikke kan forandres. Det som er lett å justere er hestekrefter du får fra tuboen hvis du har alle 3 nivåene.

Lenke til kommentar

Så den listen med experience points man må ga for å få Lvl 40 som MacBain la ut for noen sider siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1239290&st=3500&p=16656863entry16656863

Hvis det er riktig at ved hver level etter 22, så starter man på 0 igjen, så må man totalt ha: 34.318.403 poeng. Altså 34.3 MILLIONER. Jeg har nå straks 70 tusen. Jeg får garantert ikke det trofeet for å si det slik :)

Lenke til kommentar

Noen som har tatt dodge challenger seasonal eventen? Stillte dere i så fall på noe?

Nei, jeg forandret ikke på noe når det kommer til tuning av bil eller i options dirving aid. Lykke til.

Tror jeg trenger det :dontgetit:

Hva med skyline eventen? Noen som har vunnet den? I så fall med hvilken bil?

Lenke til kommentar

Nei, jeg forandret ikke på noe når det kommer til tuning av bil eller i options dirving aid. Lykke til.

Tror jeg trenger det :dontgetit:

Hva med skyline eventen? Noen som har vunnet den? I så fall med hvilken bil?

Joda! Dette klarer du. Viktig at du ikke gjør noen feil og at du utnytter hver eneste situasjon til din fordel på banen!

Når det kommer til Skyline eventen, så kjøpte jeg Skyline v-spec et eller annet 09 utgaven og trimmet denne opp til max grensen for hestekrefter som var 42x(?) hvis jeg husker riktig. Lykke til :new_woot:

Lenke til kommentar

Klarte den ganske greit nå :) . Senka, bedre understell og høyre toppfart gjorde saken ganske enkel.

aiaiai! Grattis :thumbup:

Nøyaktig hva gjorde du?

Jeg?

Rigidty improvement

Fully Cust. suspension - ride hight -25

Fully cuts. transmission - top speed 230

Mulig det var litt overkill, men vant helt greit med 5 sec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...