Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kjører jeg en firehulsdrevet doning, og mitt spørsmål er: Hva kan man oppnå ved å justere kraften på bak- og forhjulene? Her skulle man trodd at 50 - 50 var ideelt?

Når jeg kjørte 4wd audien i rally synes jeg den understyrte så mye så jeg satt mer power til å gå bak, da synes jeg den ble litt mer håndterlig

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvilke bil jeg bør bruke for å vinne "Like the Wind" i A-spec? Har prøvd mine 3 topp biler, og blir fra kjørt i første sving, fordi jeg ikke får svingt bra nok. Bugattien ville holdt følge hvis den kunne svinge.

Selv prøver jeg å bruke Mazda Furai, men det er litt vrient..

På det første løpet var det en som kom 1 cm forbi meg rett før mål. Da rage-quita jeg og gikk for å spise :p

Furai funker, det gikk ganske greit på det første løpet (den runde banen), man må bare blokke som faen. Det andre løpet sleit jeg litt mer med, trikset er å få en god start og helst ligge på 1. etter de første 3-4 svingene. Så gjelder det å holde tunga rett i munnen og klare å holde de andre bak seg med litt kreativ blokking..

Lenke til kommentar

Kan man det? Mener jeg har prøvd å mappe den til synsvinkelkontroller før, men bare hatt muligeten til å velge mellom styring, gass og brems. Hvis det du sier stemmer, finner du meg i skammekroken.

Japp. Hvis du går inn på button assignments og velger enten en av retningene på D-paden eller høyre/venstre på en av stikkene kan du mappe Left/Right view til disse. Det er dessverre ikke noe "se opp og ned"-valg så man får ikke studert alt av interiøret, men man får ihvertfall sett mer av dashbordet og eventuelt kartleseren om man kjører den type løp :)

Det var jo ikke mer omfattende enn det man kunne gjøre fra før. Ett hakk til høyre og ett til venstre. Jeg vil ha trinnløst. Trodde kanskje de bare hadde gjort de to ekstra synsvinklene "ordentlig", men her har de tydeligvis laget en vanvittig virtuell cockpit de ikke gidder å vise oss. Av og til lurer jeg på om den godeste Yamauchi er ute etter å "styrke karakteren vår" - vi kan jo ikke få alt vi peker på selv om det er fornuftig.

Lenke til kommentar

Har nå kommet til level 35 med min b-spec sjåfør og fikk redbull x1 som premie.

Er helt sykt hvor lang tid det vil ta å levele opp til 40!

Må kjøre le mans 24 timers løpet ca 10 ganger!!!(Da fra level 35)

Er jo ingen som vil klare dette på a-spec :thumbdown:.

Vet at man ikke kan forvente å ha fullført spillet ennå, men med exp systemet så vil det vel ta en 6-10 år, kanskje i tid til GT6 :tease: (Husk at man beynner på 0 exp hver gang man leveler opp).

Er jo også VELDIG praktisk at man ikke kan ta backup av saved game'en, etter en uke med PS3'en på kunne det vært betryggende.

MacBain. Du som har kommet så langt i b-spec del. Noen tips til løp som er greit å kjøre om igjen? Da tenker jeg på exp grinding. Gjerne fra level 10 hvis du husker :new_woot:

Lenke til kommentar

Noen som er gira på å fortelle meg kor eg kan kjøpe Chaparral 2J Race Car '70 og hvor mye den koster?! Har jo ikke sjangs å slå den for å vinna Bugattien! >:|

Du må bare følge med i bruktsjappa, og tror den koster 20 mill!!! Så da kan du spare litt mens du venter...

Lenke til kommentar

Noen som er gira på å fortelle meg kor eg kan kjøpe Chaparral 2J Race Car '70 og hvor mye den koster?! Har jo ikke sjangs å slå den for å vinna Bugattien! >:|

Du må bare følge med i bruktsjappa, og tror den koster 20 mill!!! Så da kan du spare litt mens du venter...

Såpass ja, da ble det plutselig uaktuelt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...