Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Har nå kommet til level 35 med min b-spec sjåfør og fikk redbull x1 som premie.

Er helt sykt hvor lang tid det vil ta å levele opp til 40!

Må kjøre le mans 24 timers løpet ca 10 ganger!!!(Da fra level 35)

Er jo ingen som vil klare dette på a-spec :thumbdown:.

Vet at man ikke kan forvente å ha fullført spillet ennå, men med exp systemet så vil det vel ta en 6-10 år, kanskje i tid til GT6 :tease: (Husk at man beynner på 0 exp hver gang man leveler opp).

Er jo også VELDIG praktisk at man ikke kan ta backup av saved game'en, etter en uke med PS3'en på kunne det vært betryggende.

Her er forøverig level exp listen:

Level Exp

1 500

2 640

3 819

4 1048

5 1341

6 1716

7 2196

8 2811

9 3598

10 4605

11 5894

12 7544

13 9656

14 12360

15 15821

16 20251

17 25921

18 33179

19 42469

20 54360

21 69581

22 89064

23 114002

24 145923

25 186781

26 239080

27 306022

28 391708

29 501386

30 641774

31 821471

32 1051483

33 1345898

34 1722749

35 2205119

36 2822552

37 3612867

38 4624470

39 5919322

40 7576732

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener de kan droppe exp systemet, og heller gå tilbake til gode gamle licence systemet!! Er helt håpløst hvor lite løp kontra hvor mye exp du trenger for å lvl fra ca 22 og oppover! Kunne hvertfall latt være å resette etter hver lvl :(

Lenke til kommentar

Skal prøve meg på GT World Championship seinere idag. Er det noen her inne som har vunnet Bugattien som kan gi meg tips om kalla bil eg burde kjøpe for å vinne lettest mulig?

Har ikke lyst å kasta bort penger på no skvip som holder mål i 2-3 race. Har forresten et budsjett på 700k :)

Lenke til kommentar

Jeg mener de kan droppe exp systemet, og heller gå tilbake til gode gamle licence systemet!! Er helt håpløst hvor lite løp kontra hvor mye exp du trenger for å lvl fra ca 22 og oppover! Kunne hvertfall latt være å resette etter hver lvl :(

Når du er ferdig med alle løpene, hva skal man levle opp for da? Nå levler jeg for å få delta på de siste løpene i Extreme (er vel level 21), men etter jeg har fått tilgang på alt, hva skal jeg da med flere level egentlig? Hva gjenstår å få tilgang til?

Lenke til kommentar

Når du er ferdig med alle løpene, hva skal man levle opp for da? Nå levler jeg for å få delta på de siste løpene i Extreme (er vel level 21), men etter jeg har fått tilgang på alt, hva skal jeg da med flere level egentlig? Hva gjenstår å få tilgang til?

Du får tilgang til endurence fra level 25 og oppover...

Lenke til kommentar

Ok, takk. Hvor dukker disse opp? Over Extreme?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye exp. man får for et enduranceløp?

Vet ikke A-spec. Men B-spec får du ca 120k for 4 timers roadster løpet, og ca 360k for 1000km løpet.

Skal prøve meg på GT World Championship seinere idag. Er det noen her inne som har vunnet Bugattien som kan gi meg tips om kalla bil eg burde kjøpe for å vinne lettest mulig?

Har ikke lyst å kasta bort penger på no skvip som holder mål i 2-3 race. Har forresten et budsjett på 700k :)

Corvette ZR1 (C6) RM '09 med race mod og alle oppgraderinger er vel et greit forslag.

Ok, takk. Hvor dukker disse opp? Over Extreme?

Jepp=)

Lenke til kommentar

Jeg slet litt med det, men fant til slutt Lamborghini Gallardo som gjorde jobben for meg, tunet opp en del. Vant da alle utenom Nürburgring. Men fant senere ut at Audi R8 FSI Quattro er enda bedre når jeg fikk tunet den riktig. Den er også billgiere, så jeg anbefaler virkelig den.

Noen som har tips til hvilke bil jeg bør bruke for å vinne "Like the Wind" i A-spec? Har prøvd mine 3 topp biler, og blir fra kjørt i første sving, fordi jeg ikke får svingt bra nok. Bugattien ville holdt følge hvis den kunne svinge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Selv prøver jeg å bruke Mazda Furai, men det er litt vrient..

På det første løpet var det en som kom 1 cm forbi meg rett før mål. Da rage-quita jeg og gikk for å spise :p

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har tenkt på at det hadde vært gøy med en kjempestor by som man bare kunne kose seg og kjøre rundt i istedet for bare racing. :hmm:

Klart det hadde vært moro ! :)

La merke til en litt spesiell greie på åpningsmenyen der du velger mellom arcade og karriere modus bl.a , og det var at i bakgrunnen så var det en by i 3d som man så ifra et fugleperspektiv, alle bygningene var firkanta og helt hvite uten noen form for tekstur eller grafikk .. Og bilene fra spillet kjørte rundt på kryss og tvers i byens gater .. Er dette en teaser på noe større? Var så rart liksom ..

Lenke til kommentar

Så er spørsmålet: Hvorfor i helvete får vi ikke lov til å se oss rundt skikkelig inne i bilen når de har brukt så vanvittig mye ressurser på det?

Eller hvorfor jeg med ratt må bruke en av knappene på rattet for å rygge, i stedet for gire til revers, eller bare det å sette bilen i nøytral. Eller hvorfor det ikke er noen skikkelig kvalifiseringsmodus online. Eller hvorfor enkelte biler i blant blir "usynlige" slik at man kan kjøre rett igjennom de uten noen grunn (online).

Mye som er merkelig med GT5, bra spill for all del, men ser et voldsomt potensial.

Lenke til kommentar

Så er spørsmålet: Hvorfor i helvete får vi ikke lov til å se oss rundt skikkelig inne i bilen når de har brukt så vanvittig mye ressurser på det?

Du kan jo mappe høyre stikke til "look around" eller hva nå enn det valget heter. Vet ikke om man kan se opp og ned, men man kan ihvertfall se til høyre og venstre.

Lenke til kommentar

Kan man det? Mener jeg har prøvd å mappe den til synsvinkelkontroller før, men bare hatt muligeten til å velge mellom styring, gass og brems. Hvis det du sier stemmer, finner du meg i skammekroken.

Ja er fult mulig å se til høyre og venstre, nå bruker jeg ratt, men mener jeg mappet venstre stikke på håndkontrollen når jeg bare skulle sjekke om det gikk med håndkontrollen også.

Lenke til kommentar

Kan man det? Mener jeg har prøvd å mappe den til synsvinkelkontroller før, men bare hatt muligeten til å velge mellom styring, gass og brems. Hvis det du sier stemmer, finner du meg i skammekroken.

Japp. Hvis du går inn på button assignments og velger enten en av retningene på D-paden eller høyre/venstre på en av stikkene kan du mappe Left/Right view til disse. Det er dessverre ikke noe "se opp og ned"-valg så man får ikke studert alt av interiøret, men man får ihvertfall sett mer av dashbordet og eventuelt kartleseren om man kjører den type løp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...