Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tørr jeg og spørre hva den koster?

@Zero, sikker på at du ikke vil låne en bil?

Syns å ha lest et sted at den koster ca 4,5 mill Cr. Men det kommer jo an på hvor mange mil den har på baken. Akkurat nå har jeg ca 10 mill, så er temmelig klar for at den hersens kjerra dukker opp :yes: :yes:

Lenke til kommentar

Kan godt låne hvis noen har en jeg kan låne...

Ok, psn?

Syns å ha lest et sted at den koster ca 4,5 mill Cr. Men det kommer jo an på hvor mange mil den har på baken. Akkurat nå har jeg ca 10 mill, så er temmelig klar for at den hersens kjerra dukker opp :yes: :yes:

Kan jeg låne den når du er ferdig? Snille :blush:

Wizzle har allerede sendt en bil idag :hrm:

Fordi du skulle ha den uten grunn.

Lenke til kommentar

Lurte på om noen har noen tips til gran tour special event? Sliter litt med wrc løpene. Føler at jeg ikke for nok fart inn/ut av svingene. Noe på options jeg må fikse eller? Taper tid i hver j*** sving, fordi bilen ikke vil gi nok akselerasjon inn/ut :|

Du må huske å skru av all traction control, ellers går det dårlig.

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig at jeg nettopp kjørte over 3 sekunder tregere på Daytona banen enn det jeg noen gang har gjort med den samme bilen før? (Pr runde)

Eneste forskjellen jeg kan se fra før, er at jeg har fått beskjed om å lade kontrolleren, men det burte vel ikke ha noen innvirkning?

Motoroverhaling og oljeskift?

Jeg fant løsningen. "Activ Stability Managment" hadde jeg slått på i ett annet løp. Kjørte først overhaling og oljeskift, før jeg kom på dette. Da var jeg tilbake i riktig tid igjen. Greide faktisk å sette ny personlig rekord, og endelig under 40 sekunder på en enkelt runde på Daytona, 39.975 :D

Lenke til kommentar

Er det noen som har en galardo som eg kan låne?

JEg har en topptrimmet Gallardo, tok nettop det Gallardo only løpet, og Lamborghini only løpet med den.

Kann eg låne den?

Ja, du kan vel det. Men jeg vil helst ha en bil som sikkerhet fra din side, ikke noe personlig ment altså, vil bare være sikker, så bytter vi tilbake i morgen.

Edit: Er litt morsomt at jeg kommer på første plass i Supercar Festival med en Leksus IS F hvor jeg har kjøpt Race Modification på, men ellers er al standard, motstanderene i det løpet er bla. Conda C12, og diverse Ferrarier og Lamborghinier.

PS: ViZlain: add meg på PSN: Xitoo

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Noen som vil bytte et eller annet mot en Race rigga og topptrimmet Lexus F 2007?

Gjør ca 340 på daytona speedway, og klarer 2G i svingene, men er litt for treg til å ta Allstars.

Vil gjerne ha en bedre bil, så kan jeg bytte inn 2 biler eller noe....

Lenke til kommentar

Noen som vil bytte et eller annet mot en Race rigga og topptrimmet Lexus F 2007?

Gjør ca 340 på daytona speedway, og klarer 2G i svingene, men er litt for treg til å ta Allstars.

Vil gjerne ha en bedre bil, så kan jeg bytte inn 2 biler eller noe....

Du kan låne min Montana, husker aldri hva den heter.

Minolta :blush:

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...