Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på nå :p

Har også akkurat kommet hjem fra jobb (vel, og så spist).

Var det du som skulle ha Daihatsu'n eller blmn

Edit : sendte den til blcmn så får vi satse på at det var riktig. På tide å køye nå.

Endret av Revox
Lenke til kommentar

...

Fått deg Minoltaen enda?

Har det ja, men er for glad i 787B stealth bilen min, så blir som regel til at jeg bruker den ovenfor Minoltaen, selv om jeg har hørt at Minltaen er "bedre".

Aha. Tenkte du kunne få den (vant en i Like the wind) av meg om du ikke hadde den fra før av.

Lenke til kommentar

...

Fått deg Minoltaen enda?

Har det ja, men er for glad i 787B stealth bilen min, så blir som regel til at jeg bruker den ovenfor Minoltaen, selv om jeg har hørt at Minltaen er "bedre".

Aha. Tenkte du kunne få den (vant en i Like the wind) av meg om du ikke hadde den fra før av.

Stemmer det, ville jo ha den, men du var jo før meg så du fikk den husker jeg, hehe. Men ja, trengs ikke lengre nå, men takk for tilbudet.

Lenke til kommentar

...

Fått deg Minoltaen enda?

Når vi snakker psycho race cars... i det fleste løp jeg har med Minoltaen er det en bil som heter Pescarolo C60 Hybrid Judd. Den blåser fra alle andre bilene, og bare jeg greier (som oftest) å henge med. Hvis jeg kommer over den en eller annen gang blir den innkjøpt! (hvis jeg har nok credits)

Edit: Jeg fikk forresten omsider det ticket 1000 eller hva det het. Fikk en BMW 1 serie bil...............

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Noen av dere som har fått tak i Toyota GT-One?

Den så jeg på Used Cars for ikke så lenge siden mener jeg, dog hadde ikke credits nok tror jeg, eller så gadd jeg bare ikke å kjøpe den av en eller annen grunn.

...

Fått deg Minoltaen enda?

Når vi snakker psycho race cars... i det fleste løp jeg har med Minoltaen er det en bil som heter Pescarolo C60 Hybrid Judd. Den blåser fra alle andre bilene, og bare jeg greier (som oftest) å henge med. Hvis jeg kommer over den en eller annen gang blir den innkjøpt! (hvis jeg har nok credits)

Edit: Jeg fikk forresten omsider det ticket 1000 eller hva det het. Fikk en BMW 1 serie bil...............

Hmm den C60 Hybrid bilen du prater om har jeg aldri sett eller hørt om, interessant. Hvilket løp snakker vi om her?

Du prøvde ikke å skru av spillet eller noe slikt for å se om du kunne få en annen bil?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

...

Fått deg Minoltaen enda?

Hmm den C60 Hybrid bilen du prater om har jeg aldri sett eller hørt om, interessant. Hvilket løp snakker vi om her?

Du prøvde ikke å skru av spillet eller noe slikt for å se om du kunne få en annen bil?

Gran Turismo All Stars.

Nei, jeg gikk ikke ut av racet for å få andre biler. Hvis jeg kjørte prikkfritt tok jeg han igjen på baner med rettstrekker, men på svingete baner vant han en del. Men siden det var en cup, så fikk jeg gull på eventen siden jeg fikk mest poeng (135p til meg, 125 til han).

Pescarolo-Courage-C60-Hybrid-Judd_5.jpg

Edit: Måtte inn og jage ut Leif.

Edit 2: Ah, skjønner hva du mener med å skru av spillet nå (for å få en bedre bil enn BMWen), men tror de har patchet det. For det første som skjedde var at det stod "saving" før bilen skrudde på lysene i mørket og kjørte frem. Så tror ikke det går lenger, gitt.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Hehe, den er god. Har forsåvidt hørt rykter om at det går an å få flere "Ticket 1000", dog virker veldig random, så får håpe neste ticket bringer noe mer spennende.

Edit: Forresten riktig at jeg siktet til Ticket 1000 og BMWen din når jeg nevnte å skru av og på spillet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hva er den ultimate drifte bilen som er lettest og komme inn i?

Jeg drifter bra med en buick special 62 med 700 gamp ihvertfall...jeg klarer ikke holde den rett :tease:

Men sånn skikkelig drift så liker jeg den gamle rx-7`en

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Det skulle gått an å kjøpe sandsekker på spillet, bilen min har null vekt i baken. Jeg klarer ikke vinne på "amatør" og den vintage cars saken...jeg hadde garantert vunnet om det hadde vært drifting det gikk på...

Med forbehold om at jeg husker feil eller blander med et annet spill, men gikk det ikke an å legge inn ballast på GT4?

Lenke til kommentar

Med forbehold om at jeg husker feil eller blander med et annet spill, men gikk det ikke an å legge inn ballast på GT4?

Kan sjekke, eneste er jo mengden bensin man fyller, ettersom tanken på en del biler er bak. Men jeg har jo alltid full tank og merker ikke noe med det. Skulle helst hatt 100 kg over bakhjula på noen av bilene mine :!:

Lenke til kommentar

Kan sjekke, eneste er jo mengden bensin man fyller, ettersom tanken på en del biler er bak. Men jeg har jo alltid full tank og merker ikke noe med det. Skulle helst hatt 100 kg over bakhjula på noen av bilene mine :!:

Noen som vet om det er forskjell i vekt på en bil med full og (nesten) tom tank i spillet, forresten? Jeg har aldri kommet til halv tank engang, men hadde vært greit å få mulighet å velge mengde bensin før løpet, for å redusere vekt på korte løp. Spesielt hvis en bommer og går tom :)

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er forskjell i vekt på en bil med full og (nesten) tom tank i spillet, forresten? Jeg har aldri kommet til halv tank engang, men hadde vært greit å få mulighet å velge mengde bensin før løpet, for å redusere vekt på korte løp. Spesielt hvis en bommer og går tom :)

Enig, det skulle vært mulig! Jeg har kjørt noen løp med lite bensin og følte det var lettere og sette ny bestetid med nye dekk og lite bensin på tanken!

Lenke til kommentar

Det må være noe alvorlig galt med sjåføren min...

Klarte såvidt å vinne pickup challenge på den runde banen med 3x HK til den beste av de andre...

Vet det har vert tatt opp før, men de må gjøres noe med B-spec og runde baner...

Håper PD fikser det snart.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...