Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Sliter litt med den delen av spillet hvor man er "leder" for en sjåfør....luringen spinner ut uansett hva jeg gjør. Ber jeg han senke farten ifra start så går det, men da havner han sist....bilen har jo enormt mye mer motor enn de andre. Er det slik at bilen er for voldsom for en "uerfaren" sjåfør?

"Sliter" litt med det samme. Prøvde meg på Supercar Nostalgia Cup i Amateur med Buick Special 62 som er litt trimma, men har ikke sjangs. Sjåfører klarer helt fint å vinne med en Lamborghini Murciélago eller Veyron på andre baner... Sliter på baner med mye svinger. Får vel bare levle han opp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Sliter" litt med det samme. Prøvde meg på Supercar Nostalgia Cup i Amateur med Buick Special 62 som er litt trimma, men har ikke sjangs. Sjåfører klarer helt fint å vinne med en Lamborghini Murciélago eller Veyron på andre baner... Sliter på baner med mye svinger. Får vel bare levle han opp...

Buicken går bra den.....rett frem :tease:

Lenke til kommentar

Sjåfører klarer helt fint å vinne med en Lamborghini Murciélago eller Veyron på andre baner... Sliter på baner med mye svinger. Får vel bare levle han opp...

Irriterer meg også grønn over at de bråbremser en mil før der kommer en sving og derfor ofte taper den posisjon de vant på langsiden.

Lenke til kommentar

Buicken går bra den.....rett frem :tease:

Som de fleste amerikanske? :p . Men den er ikke SÅ dårlig....

Lenke til kommentar

Luringen av en sjåfør jeg har, klarte å vrake rx-7`en min på et løp. Spant ut i alle tenkelige svinger på den lille bana, makan :ohmy:

Eneste han burde fått lov til å kjøre er en yaris....

Men er imponert over hvor langt jeg har kommet med bare et par biler, MB 190E 16v med skikkelig trim og grisekjøring tar jo ferrari og lamborghini :!:

Lenke til kommentar

Sliter litt med den delen av spillet hvor man er "leder" for en sjåfør....luringen spinner ut uansett hva jeg gjør. Ber jeg han senke farten ifra start så går det, men da havner han sist....bilen har jo enormt mye mer motor enn de andre. Er det slik at bilen er for voldsom for en "uerfaren" sjåfør?

Ikke alt er HELT som i virkligheten i spillet, men de har jo prøvd å gjøre det mest likt. Dvs at en uerfaren sjåfør som prøver å presse rundetider \ kjøre forbi noen med en sprek bil er dårlig kombinasjon. Kan jo feks se hvor dårlig kjendisene kjører på "Broom" med FWD. Har kjørt endel på Våler og Rudskogen selv med RWD, og ca 300hk holder mer enn nok, skal kjøre MYE og bli rutinert for å klare å utnytte de hestene til enhver tid.

Lenke til kommentar

Passer dere på hot og cool metret?

Lenke til kommentar

Passer dere på hot og cool metret?

Ja, men for at han i det hele tatt skal henge med så hjelper det ikke med en helt "cool" sjåfør. Nødt til å be han senke farta for at han skal i det hele tatt være rolig.

Mener ikke at han skal være helt cool, snakker om at man skal balanserer metret når man kjører, altså helst prøve å ha den i midten så mye som mulig, er såklart ikke noe krise om du går litt ned mot cool eller mot hot, men ligger du for mye i cool for lenge vil sjåføren din kjøre saktere, ligger du for mye i hot for lenge vil sjåføren din begynne å gjøre feil, spinne rundt osv...

Lenke til kommentar

Noen som har en bil å låne bort til LightWeight Cup i Beginner Series? (lv 1)

Sjåføren min er lv 7 og jeg har trimmet bilen til 30hk mer enn de andre, likevel klarer han ikke mer enn 4 plass. Gidder ikke bruke mer penger på den stygge lille ekle bilen.

Kan jeg godt. Bare si hva du trenger av hester og vekt.

Nydelig sagt!

820kg max ca

Må være Suzuki, Honda, Subaru eller Daihatsu

Tipper rundt 100hk bør holde

Om du ikke har fått lånt deg en bil har jeg en Daihatsu Copen med rundt 120-130 hester. Bryan Adams klarte seier med den hos meg ihvertfal.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt en del GT5 siden jeg kjøpte det på fredag.

Er snart på level 7.

Du er treg! :tease:

Lurer på hvorfor man kjører soft, det er jo idiotisk. :hmm:

Ja, men du har jo også fått halvparten av bilene dine, så det er jo ikke helt på sin plass at det er du som sier det... :thumbup:

At jeg har fått halvparten av bilene er feil, jeg har fått lånt en lambo en gang som jeg ikke brukte og en viper som bare spinner.

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Greit, kanskje jeg tar litt hardt i når jeg sier det, men det skal ikke skyves under en stol (uttrykket???) at du har spurt gjentatte ganger om du ikke kan få/få låne en bil.

Nå er det selvfølgelig ingenting gale sånn sett ettersom det er en mulighet i spillet, så jeg skal ikke henge meg opp i det lengre. Jeg føler hvertfall at det blir som å spille spillet halvferdig.

Lenke til kommentar

Greit, kanskje jeg tar litt hardt i når jeg sier det, men det skal ikke skyves under en stol (uttrykket???) at du har spurt gjentatte ganger om du ikke kan få/få låne en bil.

Nå er det selvfølgelig ingenting gale sånn sett ettersom det er en mulighet i spillet, så jeg skal ikke henge meg opp i det lengre. Jeg føler hvertfall at det blir som å spille spillet halvferdig.

Men nå er jeg litt halvferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er snart på level 7.

Ja, men du har jo også fått halvparten av bilene dine, så det er jo ikke helt på sin plass at det er du som sier det... :thumbup:

At jeg har fått halvparten av bilene er feil, jeg har fått lånt en lambo en gang som jeg ikke brukte og en viper som bare spinner.

Ta på antispinn på 1 eller 2, så skal du se at det går bedre. Jeg har ikke antispinn på lengre.

Lenke til kommentar

Er snart på level 7.

Ta på antispinn på 1 eller 2, så skal du se at det går bedre. Jeg har ikke antispinn på lengre.

Har jo på 3 med den og den spinner nesten i 160!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...