Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les gjennom tråden du ;)

Nei takk, frister ikke å lese igjennom 15 sider med inlegg, om ingen du ikke gidder å være til hjelp, får jeg heller bare spørre andre steder.

Saarry... Jeg har ikke peiling på det. Kommer selv til å bruke driving force gt (???).

Men på side 13, ish, tror jeg de konkluderte med noe. Spør meg ikke om hva da jeg ikke interesserer meg for det.

Lenke til kommentar

Les gjennom tråden du ;)

Nei takk, frister ikke å lese igjennom 15 sider med inlegg, om ingen du ikke gidder å være til hjelp, får jeg heller bare spørre andre steder.

Det som er, er at vi klarte å fylle nesten halve tråden kun med ratt-snakk, tror ikke det er så mange som gidder det en gang til ;)

Lenke til kommentar

OOOOOOOI

# PS Eye headtracking

Hmm. Hva gjør denne for noe? Gjør den det jeg tror den gjør? Hvis du ser til venstre, så ser du ut av bilruta til venstre? Da trenger du PS Eye toy'et?

Stemmer! Fungerer dog kun til venstre og høyere har jeg fått inntrykk av, dog er vell dette det eneste stedet man trenger å se da stortsett :p

Tenk dere dette spillet med playseat, ratt og pedaler, head tracking, 3D effekter, full HD graffikk, hvor mye nærmere kommer man the real deal? Mangler bare en simulator som beveger seg som alt kunne vært putta inni :p

Lenke til kommentar

Det går visstnok bare å skifte felger osv. på premium biler..

Dvs at over 800 biler kan man ikke gjøre dette med !?

Hva har dem drevet på med i 5 år egentlig?

Begynner å miste troa på GT5 nå, men skal skal ikke dømme det før jeg har prøvd det!

http://lh4.ggpht.com...t%C3%ADtulo.JPG

Akkurat det bryr jeg meg ikke så alt for mye om, det jeg er spent på er hvor realistisk selve kjøringen blir, om dekkene dine kan punktere, bli helt slitt ut osv.. Om du kan tenke taktisk å starte med lite bensin, om du faktisk må inn i poet for å bytte dekk fylle bensin for å klare hele løpet, om girkassa tar skadet om du clutcher helt feil osv osv..Her syntes jeg Gran Turismo 3 var MYE bedre enn Gran Turismo 4 som totalt manglet denne formen for realisme, som hvertfall var halvveis tilstede i Gran Turismo 3!Helt utrolig hvor morsomt det kan være å kjøre en gørrkjedelig rundt bane om faktorer som bensin, dekkslitasje osv plutselig spiller inn.

Og forumet fungerer helt håpløst dårlig med Google Chrome etter "forumoppdateringen" ....

Lenke til kommentar

og nå kan det også nevnes at både CE og SE har gått ned litt i pris ;) (elkjøp so far)

Det ble en SE på meg :love:

Endret av TuRb0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Begynner å miste troa på GT5 nå, men skal skal ikke dømme det før jeg har prøvd det!

http://lh4.ggpht.com/_Ii_sHzXwA_I/TOBiktOZ0iI/AAAAAAAAADQ/IrS95bCLIdI/Sem%20t%C3%ADtulo.JPG

såpass ja..ikke skifte felger, og ikke cockpit på standard modellene..dvs at 4/5 av bilene i spillet er uferdige slik jeg ser det. Når spillet hovedsaklig handler om å samle biler for min del så blir det helt uinteressant med standardbilene. Kjøringen når uansett ikke opp til de beste kjøresimulatorene (det har det aldri gjort i gT serien), så jeg hadde i det minste håpet at det med standard/premiumbiler var en stygg misforståelse...har såklart ikke spilt spillet, men jeg er nok en gang skuffet over utsiktene.

Ramguy: Jeg har ikke lest noe om det, men jeg ser ikke for meg den type mekaniske feil på et konsollspill som på pc. Er det noen som har sett noe om at man kan bestemme bensinmengde selv? klarer liksom ikke se for meg det på gran turismo. bensin og dekkslitasje hadde man vel i gran turismo 2 også (kanskje 1 også?) så det skulle bare mangle at er med.

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar

http://lh4.ggpht.com/_Ii_sHzXwA_I/TOBiktOZ0iI/AAAAAAAAADQ/IrS95bCLIdI/Sem%20t%C3%ADtulo.JPG

Ble skeptisk etter å ha sett det der, men får håpe det ikke helt stemmer, mener da at det var mulig å bytte felger på de fleste biler i de eldre GT spillene, så burde da være mulig her også. Er en liten ting, men jeg er fan av muligheten til å kunne gjøre bilen "din".

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Du kunne bytte felgene på stort sett alle (om ikke alle) bilene i Gt4

Skulle hatt dobbelt sjekka, men lillebroren min har klart å rote vekk Gt4 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Om jeg ikke kan Tune 240 glt vogna til helvette å tilbake (noe som selvfølgelig innebærer å få tak på noen gode gamle bbs kantfelger (kan til nøds ta til takke med fondmetal. :p )

Så er ikke GT5 verdt 6 000,-ish for ps3, gt5, g27/fanatec ratt pluss arbeidstimene jeg hadde brukt på å ommøblere stua og mekke stol med justerbart understell osv.

Og det er igrunn synd, forventet faktisk at ordet bil-simulator skulle begynne klinge annerledes i hodet ettervert.

Men håpet er ikke dødt ut ennå. :ermm:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...