Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Jeg blir rett og slett gruset på de lange strekkene av alle de der pokkers race cars-ene. :dontgetit:

Funket fint for meg :) Du må drafte, hele tiden, hvis ikke går det ikke. Og, har du kjøpt Race Mod oppgraderingen hos GT Auto? Uten den går det heller ikke :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal gå, det kan jeg personlig bekrefte 100%. Daytona på første forsøk, Indianapolis på femte eller sjette tror jeg, sånn ca. :) Også vinner du en vill Toyota Minolta, syk bil..

Har tunet som guiden sa nå. Ligger allikevel ca. 20 BHP under det guiden sa man skulle. Så i tillegg også at mange av delene jeg kjøpte ikke var installert. Prøver igjen nu.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få slått av musikken når jeg kjører løp?

For det første kan du justere volumet på alle typer lyder/musikk i options. I tillegg er det en ganske omfattende musikkkonfigureringsmeny i GT Life. Trykk på lyd-ikonet og velg hvilke sanger du vil ha hvor. Tror det er tre valg: Meny, racing og slideshow. Du kan velge ingen eller alle, avhengig av hvor du vil sangen skal begynne å spille.

Mye bra musikk, men også mye... jeg ikke likte. Så har omtrent byttet om på alt som er, og skrudd av musikk mens jeg kjører.

Lenke til kommentar

Hvis du har 600k å bruke på bil, vinner du Like the Wind LETT med Corvette ZR1 '09 med RM og andre goodies, blir lekende lett :)

På Indianap trenger du ikke slippe gassen en gang..

Jeg er desperat nok til å bare hive meg på det rådet uten videre. Tester det straks.

Gi tilbakemelding om hvordan det gikk :)

Det gikk nå! Daytona på første forsøk, to andreplasser på Indy før jeg halte inn førsteplass! :w00t:

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg has på første banen i Historic Racing Car Cup, dog kosta meg 700k, fant en gammel Corvette race car i Used Cars, men var faen meg ikke lett for det. Så får vi se hvordan bane nr2 går.

Huska jeg brukte Cobraen som jeg vant relativt tidlig i B-spec. når den var fulltrimmet var det ikke så vanskelig å vinne cupen.

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg has på første banen i Historic Racing Car Cup, dog kosta meg 700k, fant en gammel Corvette race car i Used Cars, men var faen meg ikke lett for det. Så får vi se hvordan bane nr2 går.

Huska jeg brukte Cobraen som jeg vant relativt tidlig i B-spec. når den var fulltrimmet var det ikke så vanskelig å vinne cupen.

Hmm ikke dumt, skulle kanskje ha testa ut den før jeg gikk til innkjøp av corvetten da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...