Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg satt opp en online lobby, så er det bare å joine fra community tabben på meg, for de som har meg på vennelisten, eller via dette nummeret: 1472-6118-4216-8216-5892(GT Life->Open Lobby->Jordklod ikonet) for de som vil.

Tenker på å joine, bare starte opp brødboksen min :)

Brødboksen, ja. Jeg kaller min for toastjernet. :new_woot:

Støvsamler!

Jeg kan ikke komme inn :( Jeg har Type 3 i NAT, noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Er mulig og gjøre det med Zonda R i A spec hvis du "jukser litt"(traction control osv)

Edit of happyness; fikk akkurat toyota 7'n min ;D

Det er det jeg vil unngå å måtte gjøre. Liker ikke den bilen i det hele tatt. Selv med traction control på 5 (med noe mer får en jo ikke opp fart) OG med stabilitetskontroll så spinner den ut plutselig og uforutsigbart. I raske svinger der du må stole på at downforce og racing dekk holder bilen på banen (som er tilfelle med f.eks. Furai-en) så seiler den ut av svingen rett som det er (gjerne i 5. gir). Kanskje jeg var for vant til å kjøre Furai-en og må drive å løfte på gassen i svingene (de du ikke må bremse ned for, altså).

Lenke til kommentar

Da har jeg satt opp en online lobby, så er det bare å joine fra community tabben på meg, for de som har meg på vennelisten, eller via dette nummeret: 1472-6118-4216-8216-5892(GT Life->Open Lobby->Jordklod ikonet) for de som vil.

Får ikke joina nå, men blir med senere i kveld om det fortsatt er kjøring.

Har du på restriksjoner forresten? Eller er det fritt frem?

Hjelpemidler er slått av ellers så lar jeg fellesskapet bestemme hp, vekt og baner, regner jeg med. For øyeblikket er det bare free runs til litt flere joiner tenker jeg.

Ok. Håper å få joina i løpet av kvellinga om du fortsatt holder på da.

Lenke til kommentar

Har nå et nytt problem på den mest sannsynlig onde historic car cup'n. Sjåføren kjører en toyota 7 og took deep forest mens jeg satt og så på Top Gear. Cote d'azur derimot er et problem som sannsynligvis ikke blir lett og knekke. Sjåføren synes tydeligvis at det er UTROLIG smart og kjøre forbi rett etter tunellen, noe som sender ham rett i en vegg. Strålende.

Edit; feil banenavn

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar

Hjelpemidler er slått av ellers så lar jeg fellesskapet bestemme hp, vekt og baner, regner jeg med. For øyeblikket er det bare free runs til litt flere joiner tenker jeg.

Kommer nok til å ha rommet åpnet ut kvelden ja, vi er for øyeblikket 6 stykker der inne. Så er bare å joine om en vil.

Lenke til kommentar

Hvis du har 600k å bruke på bil, vinner du Like the Wind LETT med Corvette ZR1 '09 med RM og andre goodies, blir lekende lett :)

På Indianap trenger du ikke slippe gassen en gang..

Jeg er desperat nok til å bare hive meg på det rådet uten videre. Tester det straks.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å ha rommet åpnet ut kvelden ja, vi er for øyeblikket 6 stykker der inne. Så er bare å joine om en vil.

Jeg stikker av litt nå, må skaffe litt mere cash til en brukanes bil..

Lenke til kommentar

Til Like the Wind A-Spec:

Corvette ZR1 (C6) '09 by Sail IC

Fully upgraded the ZR-1 RM gives 905hp at 1100Kg weight. My tune

Downforce: 35/53

Transm.: 380 km/h

Initial torque: 10

Acc sens: 20

Brake sens: 10

Ride h: 5/5 (35/35 at Nordschleife)

Spring: 16.6/14.4

Damp ext 9/7

Damp comp: 9/7

Anti RB: 3/5

Camber: 2/1.5

Toe: 0/-0.30

Brakes: 5/7

http://www.gtplanet....ad.php?t=136110

Funket meget, meget bra for meg :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg stikker av litt nå, må skaffe litt mere cash til en brukanes bil..

Hoppa ut av rommet selv, men starter opp igjen litt seinere, rundt 19-20.00, kanskje vi får med litt flere da også.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Til Like the Wind A-Spec:

Corvette ZR1 (C6) '09 by Sail IC

Fully upgraded the ZR-1 RM gives 905hp at 1100Kg weight. My tune

Downforce: 35/53

Transm.: 380 km/h

Initial torque: 10

Acc sens: 20

Brake sens: 10

Ride h: 5/5 (35/35 at Nordschleife)

Spring: 16.6/14.4

Damp ext 9/7

Damp comp: 9/7

Anti RB: 3/5

Camber: 2/1.5

Toe: 0/-0.30

Brakes: 5/7

http://www.gtplanet....ad.php?t=136110

Funket meget, meget bra for meg :)

Jeg blir rett og slett gruset på de lange strekkene av alle de der pokkers race cars-ene. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvis du har 600k å bruke på bil, vinner du Like the Wind LETT med Corvette ZR1 '09 med RM og andre goodies, blir lekende lett :)

På Indianap trenger du ikke slippe gassen en gang..

Jeg er desperat nok til å bare hive meg på det rådet uten videre. Tester det straks.

Gi tilbakemelding om hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...