Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Det meste jeg har brukt til nå er 1 mill på McLaren F1. Noe mer enn det har jeg ikke lyst til å bruke på en enkelt bil.

Du kommer til å trenge den Gran Turismo Formel 1 bilen, jeg fikk endelig tak i den på bruktmarkedet i går! (4,8mill) Så det er bare å spare!

Bruker den bilen på b-spec nå. Behagelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ticket 1000 fikk jeg i går da jeg hadde kjørt 100 løp, 2000 kilometer eller noe sånt. Fikk en lunken Ford Mustang 06', mener jeg..

Var heldig å få en Audi TT Twin Turbo til en verdi av 640.000. Bare synd man ikke får solgt den. Har nå flere biler jeg ikke får solgt, og ikke trenger.

Har også funnet en annen liten ting som irriterer. Når man må kjøpe en Lupo for å kjøre ett race, så vinner man en Lupo i premie. Hvem i all verden trener 2 Lupoer?

Og hvor lang tid tar det å få tak i en Pick-Up for å greie det ene racet? Når det er 4 av 1000 biler, så tar det lang tid før noen havner i brukt sjappa.

Lenke til kommentar

Er det meg eller er det latterlige exp krav til neste lvl. Som f.eks 22 - 23, over 100 k exp og du unlocker 3 løp ved 22? Er jo helt håpløst, må jo kjøre samme løp 414215325325 ganger !

Hvor lang tid tar det ikke da å få høyeste level? Mener jeg leste ett sted at det var lv40 eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Har også funnet en annen liten ting som irriterer. Når man må kjøpe en Lupo for å kjøre ett race, så vinner man en Lupo i premie. Hvem i all verden trener 2 Lupoer?

Hehe, Da er det bare å glede seg til du vinner European Hot Hatch Championship i A-spec, da får du enda en lupo, og ender opp med 3 lupoer :]

Men hvordan vinner dere B-spec løp som Yaris cup, lupo cup og mx-5 cup? For å vinne lightweight cup endte jeg opp med mange tusen i trimm for å klare det.

Lenke til kommentar

Og hvor lang tid tar det å få tak i en Pick-Up for å greie det ene racet? Når det er 4 av 1000 biler, så tar det lang tid før noen havner i brukt sjappa.

Synes de popper opp ganske ofte jeg, har vel 3 av fire nå. Bare å glede seg til du må vente på Formula GT :p

Lenke til kommentar

Hvilken Mazda med hvilken mengde trimm brukte dere for å vinne NR-A Roadster Cup (Mx-5 Cup) i b-spec?

Tror jeg brukte en 1989 mazda mx5 fra dealership, trimma til 208 hester eller noe slikt.

Bruker den mazdaen man vinner fra license testene, med 202hk og 893kg, er ikke i nærheten av å klare det en gang.

Bspec mode må være bugga, på langstrekket i aspec med samme bilen, så dro jeg fra og forbikjørte alt og alle, mens i bspec selv om føreren har full gass, blir jeg frakjørt som bare det.

Irriterendes å måtte bruke 50000 i trimm på så mange dritt biler for å klare diverse cuper i bspec.

Lenke til kommentar

Må si jeg stiller meg litt undrende til enkelte ting som B-spec-sjåførene mine gjør til tider. Har en sjåfør som er lvl. 6, og spant nettopp ut av banen. Men i stedet for å kjøre seg inn igjen, stiller han seg opp på kanten, og venter til hele feltet har kjørt forbi. Ikke snakk om å lirke seg ut på siden av dem, eller noe. Forferdelig irriterende. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Må si jeg stiller meg litt undrende til enkelte ting som B-spec-sjåførene mine gjør til tider. Har en sjåfør som er lvl. 6, og spant nettopp ut av banen. Men i stedet for å kjøre seg inn igjen, stiller han seg opp på kanten, og venter til hele feltet har kjørt forbi. Ikke snakk om å lirke seg ut på siden av dem, eller noe. Forferdelig irriterende. :thumbdown:

De slutter stort sett med det når du kommer opp i litt høyere lvl.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å testet ut Top Gear-banen til det, men finner den ikke i practice mode. Testet selv ut en blodtrimmet Bugatti på Sarthe, men det skortet litt da den bikket 400 km/h, fordi veien var litt ujevn, og dermed gjorde turen over langstrekket litt turbulent. Tror aldri jeg kom noe særlig over 430 km/h, selv om jeg tror bilen klarer en del mer.

Lenke til kommentar

Jeg føler at spillet er for lett egentlig.

I forhold til gt2 og gt3 (aldri spilt 4.) hvor du måtte grinde de tidligste løpene for å få råd til skikkelig trim på bilene og nye biler, ikke minst, er det jo plankekjøring her.

Du får en bil du kan bruke på neste cup, og sånn går det.

Når det er sagt. Hvordan bytter man kjøredress på seg selv? :ermm:

Lenke til kommentar

Circuit de la Sarthe uten sjikaner er vel et bra alternativ

Nei, alt for humpete vei.

Hva er tingen med at det ikke er noen test track for å teste topp speed, som det var i GT 3 og 4, hvor tidene ble logget. Og det at det heller ikke er noen drag stripe med i spillet er jo bare helt latterlig.

EDIT: Kjøredress kan du ikke bytte.

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å testet ut Top Gear-banen til det, men finner den ikke i practice mode. Testet selv ut en blodtrimmet Bugatti på Sarthe, men det skortet litt da den bikket 400 km/h, fordi veien var litt ujevn, og dermed gjorde turen over langstrekket litt turbulent. Tror aldri jeg kom noe særlig over 430 km/h, selv om jeg tror bilen klarer en del mer.

Du må vinne første TopGear special event. For å få nordsløyfa må du vinne andre AMG special event.

Og den banen med best "drag strip" er vel special stage-versjonen som er mer eller mindre en vei som går rett frem, så snur og går tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...