Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen for noen ville biler de lagde før i tiden. Har en Toyota fra 1970 i bruktbilsjappa nå.

Det er en Race Car, veier 620kg og har 788hk. Kan sikkert putte mer gamp i den og. Syke greier, ser ut som en av bilene i flåklypa og har plass til to personer.

Anbefaler å lese beskrivelsen av den om dere ser den, dessverre har jeg ikke 4,34mill nå :hrm:

"The turbocharged Toyota 7 in 1970, was the world's most powerful racing car at the time."

Den har dessverre ikke kjørt i et eneste løp pga en ulykke som involverte den beste føreren deres. "The development of the Toyota 7 ended here, and unfortunately it disappeared from the world without ever having fought in a single race."

Veit hvilken bil jeg skal ha nå.

Lenke til kommentar

Dere som kjører med clutch: er clutchen progressiv, eller bare av/på? Støtter GT5 progressiv clutch i det hele tatt? (Med f.eks. Fanatech Clubsport pedaler)

En ting til om noen vet: Støtter GT5 ABS-feedback i bremsepedalen med pedaler som støtter dette?

Lenke til kommentar

Wææææ, lettere oppgitt over Lotus Elise nå.. Makan til kjelke har jeg aldri kjørt, klarer faen ikke top gear track under "special events" med den møkka bilen!...

Prøvd flere dager men ender bare med elendigheta. Hadde heller kjørt 24-timers løp med hippiebussen enn den dritt bilen 2 runder på TG-track!

EDIT: Hadde sikkert gjort seg med andre dekk på den bilen?

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Faen for noen ville biler de lagde før i tiden. Har en Toyota fra 1970 i bruktbilsjappa nå.

Det er en Race Car, veier 620kg og har 788hk. Kan sikkert putte mer gamp i den og. Syke greier, ser ut som en av bilene i flåklypa og har plass til to personer.

Anbefaler å lese beskrivelsen av den om dere ser den, dessverre har jeg ikke 4,34mill nå :hrm:

"The turbocharged Toyota 7 in 1970, was the world's most powerful racing car at the time."

Den har dessverre ikke kjørt i et eneste løp pga en ulykke som involverte den beste føreren deres. "The development of the Toyota 7 ended here, and unfortunately it disappeared from the world without ever having fought in a single race."

Interessant, tror du vinner den bilen der i et eller annet b-spec løp, skulle gjerne hatt den til historic car eventen på expert er det vel.

Lenke til kommentar

Wææææ, lettere oppgitt over Lotus Elise nå.. Makan til kjelke har jeg aldri kjørt, klarer faen ikke top gear track under "special events" med den møkka bilen!...

Prøvd flere dager men ender bare med elendigheta. Hadde heller kjørt 24-timers løp med hippiebussen enn den dritt bilen 2 runder på TG-track!

En fæl event, men bare kjør på. Det er ikke SÅ vanskelig med mindre du skal ha gull slik som noen av gærningene her.

Lenke til kommentar

En fæl event, men bare kjør på. Det er ikke SÅ vanskelig med mindre du skal ha gull slik som noen av gærningene her.

Bare jeg får en eller annen medalje er jeg fornøyd!

http://www.youtube.com/watch?v=nxufi26DYa0

Lenke til kommentar

Interessant, tror du vinner den bilen der i et eller annet b-spec løp, skulle gjerne hatt den til historic car eventen på expert er det vel.

B-spec ja. Har ikke akkurat brukt mye tid der. Er halvveis til level 1.

Må bare si det igjen. Pokker i vold at de driver på med vedlikehold av serverne midt i helga.

@aGal:

Veit ikke om du kjører med ratt og pedaler. Men om du sliter med at du får sleng på bilen når du bremser (spesielt inn mot den første svingen) så prøv bremse og gasse samtidig. Hjelper til med å stabilisere bilen under nedbremsing.

Lenke til kommentar

Top Gear eventen er ganske lett.. Du må bare kjøre aggressivt.. Løpet er avgjort i løpet av den første halve runden :p

Haha, hadde hele greia i boks så lå det en kjegle midt i veien som noen andre biler hadde kjørt ned og dytta uti. Trur du ikke jeg ble diskvalifisert når jeg kjørte på den? :realmad:

Går i allefall bedre nå men kan jo hverken kjøre på, bli kjørt på eller treffe kjegler etc. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg måtte gi meg på NASCAR special event, siste challengen på Daytona, kjøre forbi 10 kassebiler på 2 runder. Den tvang meg til å ha på ASM (elektronisk stabilitetskontroll på en Nascar-bil????), noe som ofte gjør at bilen går saktere gjennom svinger. Jeg tror det er tilfelle her, for jeg ligger helt oppi ræva på bilen foran og drafter, men han drar fra meg gjennom hele svingen, og på langsiden er den så langt foran at den ikke lenger pløyer lufta for meg. Noen andre som har hatt problemer her?

Lenke til kommentar

Jeg filma faktisk replayen min med telefonen. Mest for å teste kvaliteten, som ble horribelt dårlig, men her er den i alle fall.

http://www.youtube.com/watch?v=0JEzs37hwZQ

Lenke til kommentar

Hehe, den ser ut som en forkortet dragster.

1970_Toyota_7_03.jpg

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Hehe, den ser ut som en forkortet dragster.

1970_Toyota_7_03.jpg

Hehe, omtrent. Sikkert spesiell følelse å kjøre en slik en, masse hester og kort avstand mellom akslingene, sikkert herlig å få sleng på den.

Spiller du mye eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...