Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Dere som er kommet litt lenger enn meg; hvilken bil brukte dere i Gran Turismo all stars? Prøvde med Veyron, men den flyr jo bare.... :thumbdown:

Topptrimma Mazda Furai med soft racingdekk, går med grei margin, bare pass på at Nissan 92CP 92' ikke er med..

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som er kommet litt lenger enn meg; hvilken bil brukte dere i Gran Turismo all stars? Prøvde med Veyron, men den flyr jo bare.... :thumbdown:

Topptrimma Mazda Furai med soft racingdekk, går med grei margin, bare pass på at Nissan 92CP 92' ikke er med..

En du vinner eller?

Lurer også på om det er lurt å begynne på en ny B-spec fører nå (er level 5), eller bare fortsette på den gamle?

Lenke til kommentar

Må si jeg sliter rimelig hardt nå, siste timen eller noe har jeg prøvd og vinne Expert series; Historic racing car cup i en countach, som jeg vet skal være mulig. har klart ene med relativ letthet, men deep forest lar seg rett og slett ikke knekke. i runde 3/5 eller tilogmed før kommer det enten en toyota 7 eller en 2J som rett og slett ikke lar seg verken blokkeres(da dytter de meg vanligvis av veien eller bare kjører på utsida/innsida). Dette løpet er hittil det mest utfordrende(dog også meget interresant) jeg har tatt på meg. tilogmed vanskligere enn Top Gear challenge i de glattkjørende lotusene. Noen som har samme problem, eller eventuelt kan komme med ett tips eller to ? : p

(jeg bruker håndkontroller bare så det skal være sagt, siden jeg ikke har en plass og montere opp rattet enda)

Edit; Joy of joys ! Fikk det til: D Beklager unødvendig innlegg: p

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar

Må si jeg sliter rimelig hardt nå, siste timen eller noe har jeg prøvd og vinne Expert series; Historic racing car cup i en countach, som jeg vet skal være mulig. har klart ene med relativ letthet, men deep forest lar seg rett og slett ikke knekke. i runde 3/5 eller tilogmed før kommer det enten en toyota 7 eller en 2J som rett og slett ikke lar seg verken blokkeres(da dytter de meg vanligvis av veien eller bare kjører på utsida/innsida). Dette løpet er hittil det mest utfordrende(dog også meget interresant) jeg har tatt på meg. tilogmed vanskligere enn Top Gear challenge i de glattkjørende lotusene. Noen som har samme problem, eller eventuelt kan komme med ett tips eller to ? : p

(jeg bruker håndkontroller bare så det skal være sagt, siden jeg ikke har en plass og montere opp rattet enda)

Tatt bronse med Lambo'n, gull virker umulig.

Lenke til kommentar

Tatt bronse med Lambo'n, gull virker umulig.

Du må restarte maaange ganger, og vente til Toyota'n og 2J'n starter langt bak, så må du kjøre som en helt, kutte noen svinger osv. på slutten kan du forvente at enten 2j'n eller toyotaen tar deg igjen, da må du rett og slett blokkere alt du er kar om så lenge du klarer, siste svingen skal du klare og kjøre dobbelt så fort i som motstanderne (bravery beats skill)

Lenke til kommentar

Lite spørsmål her. Er det lurt å kjøpe biler når man er ca. level 7-11? eller er det lurere å bruke de bilene man får av "lastebilen"? Føler det er litt sløsing av penger å kjøpe og oppgradere biler i så lten level som jeg er nå. Men hvis jeg begynner å plages, skal jeg kjøpe en bwm ;).

Hvordan gjorde du det når du var i så liten level? Brukte du mye penger?

Endret av Kikkirikki
Lenke til kommentar

Med restart mener du å gå helt ut? Eller bare pause/restart før målstreken?

Må gå ut av racet, for så og gå inn igjen.(tungvint, jeg vet, men tilslutt så er det verdt det, for en gledesrus a gitt:p)

Har også senket countachen med rundt.. 10-11 mm foran og bak og satt på Racing: Soft dekk.

Lenke til kommentar

Okei, er det noe jeg kan gjøre med Nascarbilen min sånn at den ikke drifter som et helsikke? Noe som kan stilles på? LSDen?

Bli veik, sett på skid recovery.. Det gjorde jeg. Ingen skam det.

Funker ikke når jeg skal den Nascar series greia, går ikke an å stille på det.. Fanken heller :( Den spinner som et helsikke når jeg skal ut av en sving, skikkelig irriterende..

Lenke til kommentar

Noen snille mennesker her som kan låne meg en touring car? De dukker jo aldri opp :(

Du kan låne en Audi av meg, send PSN nick i en PM. Men det kan fort bli kveld før jeg setter på stasjonen.

Funker ikke når jeg skal den Nascar series greia, går ikke an å stille på det.. Fanken heller Den spinner som et helsikke når jeg skal ut av en sving, skikkelig irriterende..

Huh? Det var da snodig, det gikk for min del. Jeg syns også det sladdet for mye.

Endret av toro3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...