Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Ooooh, en ny daaato! Omtrent like troverdig som at noen sier at det vil regne på juleaften i 2018... *riste på hodet*

Sony / PD burde, etter å ha ropt ulv, ulv i ÅREVIS ha sagt absolutt ingenting. Ikke et ord, før spillet plutselig står i butikken. Nå er det bare pinlig.

Var da voldsomt så du hang deg opp i det spillet, da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg kan blodtrimme 240 glt'en tilstrekkelig så er de tilgitt for å ikke ha lagdt til pv, amazon, 142, 740, 780, 940, 960 og 850 t5-r

 

 

Edit: og jeg er glad i riskokere men et får være grenser

 

# S Mazda MX-5 (NA) ‘89

# S Mazda MX-5 Miata (NA) ‘89

 

fordi hvem kan leve uten usa-utgaven??

 

# S Honda INTEGRA TYPE R (DC2) ‘95

# S Honda INTEGRA TYPE R (DC2) ‘98

# S Honda INTEGRA TYPE R (DC2) ‘99

 

en av disse hadde holdt i massevis

 

og det finnes hundrevis av flere sånne eksempler :thumbdown:

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Spillet trykkes as we speak.

 

Om kilden er at Yakaokmskoa Kaoamskakoasa står med håndflatene sammen så tar jeg den med ei klype salt, gitt.

 

 

Ooooh, en ny daaato! Omtrent like troverdig som at noen sier at det vil regne på juleaften i 2018... *riste på hodet*

Sony / PD burde, etter å ha ropt ulv, ulv i ÅREVIS ha sagt absolutt ingenting. Ikke et ord, før spillet plutselig står i butikken. Nå er det bare pinlig.

Var da voldsomt så du hang deg opp i det spillet, da.

 

 

Jeg gleda meg i flere år til GT5. Så pissa PD på GT5P, de lovde blant annet skade som DLC. De har kommet med ØRTEN datoer på GT5 og det har vært endra og tøvet med til det latterlige. Nå har hverken Sony eller PD noe som helst troverdighet igjen når det gjelder GT5. Det er uproft og ufint mot de som gleder seg til spillet. Noen skulle forklart Sony og Polyphony Digital for lenge siden at "Nok er nok! Hold kjeft inntil det ligger i lastebilen på tur til butikken!".

Lenke til kommentar

Kilden er spillbutikker verden over, Gran Turismo siden og masse masse mer. I tillegg til at flere personer har fullversjonen og spiller den i dag, og har spilt i nesten en uke. Og vi får la forbrukerene tale, de eneste som tenker som deg er folk som oss som faktisk får med oss hva som skjer. De resterende 99,99% av kjøperene driter i om spillet kanskje burde ha kommet i 2008.

 

Skal vi gjette hva Gran Turismo 5 vil selge?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...