Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, lurte litt på det. Det står man skal bruke Formula Gran Turismo og det står heller ingenting om Ferrari i "typical opponents"..

Har noen sett en slik bil i bruktmarkedet?

EDIT: Det sies den dukker opp til en pris av 5 millioner penger. Du må visst også være level 24 selv om selve løpet bare krever level 23..

Endret av toro3
Lenke til kommentar

Ja, lurte litt på det. Det står man skal bruke Formula Gran Turismo og det står heller ingenting om Ferrari i "typical opponents"..

EDIT: Det sies den dukker opp til en pris av 5 millioner penger. Du må visst også være level 24 selv om selve løpet bare krever level 23..

Prøver å finne den bilen selv nå,så den for noen dager siden men krevde level 23 for kjøp og jeg var 22.........

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Endelig patch for mekanisk skade. MEN, som vanlig med GT5 så er det et MEN...I følge denne IGN artikkelen er skademodellen kun implementert i online racing, ikke GT mode..mye vits, for oss som aldri spiller online..

Lenke til kommentar
Endelig patch for mekanisk skade. MEN, som vanlig med GT5 så er det et MEN...I følge denne IGN artikkelen er skademodellen kun implementert i online racing, ikke GT mode..mye vits, for oss som aldri spiller online..

Ganske enig nå spiller jeg litt online spesielt hvis det er med andre kjente som jeg vet ikke kjører destruction derby, men skulle gjerne hatt mekanisk skade hele veien, men det tror jeg aldri vi får.

Lenke til kommentar

Prøver å finne den bilen selv nå,så den for noen dager siden men krevde level 23 for kjøp og jeg var 22.........

Hadde du 5 mill for hånd? Tror ikke jeg gidder, ass. Det meste jeg har hatt er 1,4 mill..

Lenke til kommentar

Hadde du 5 mill for hånd? Tror ikke jeg gidder, ass. Det meste jeg har hatt er 1,4 mill..

Har 6,6 mill nå....hadde litt over 5 da jeg så den.....kosta 4,8 tror jeg.

Lenke til kommentar

Det gir absolutt ingen mening at det kun gjelder online. Er det fordi det er mer omfattende å implementere det i offline delen?

For min del så var det viktigst at det ble implementert online, dog hadde jeg ikke hatt noe imot å ha det i single playeren også, men tror det krever litt mer arbeid. Jeg vil tro at AI'en må fikses/gjøres om på en god del om det skal føres inn i GT Life.

Den mekaniske skaden fungerer meget bra som jeg skrev i en av mine tidligere poster, men har fortsatt et håp om at de gjør noe med force feedbacken man må kjøre rundt med om man skader bilen, for jeg fikk følelsen av at om rattet mitt skal holde på med dette force feedbacken for lenge og for ofte så tar det vel ikke lang tid før rattet tar kvelden.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Japanese Classic med 1979 1500 Civic 3 Door`s, med hele 105 hk! Woho! :p

Slettes ikke verst det for en 31år gammel bil med 1500cc. Faktisk ganske imponerende

er vel egentlig 70-80 hk i den orginalt, men chippa opp og eksos så gikk den litt opp :)

Den ble litt veik mot de jeg kjørte mot på langstrekkene så måtte ha litt mer pulver :p

Lenke til kommentar

Den mekaniske skaden fungerer meget bra som jeg skrev i en av mine tidligere poster, men har fortsatt et håp om at de gjør noe med force feedbacken man må kjøre rundt med om man skader bilen, for jeg fikk følelsen av at om rattet mitt skal holde på med dette force feedbacken for lenge og for ofte så tar det vel ikke lang tid før rattet tar kvelden.

Er det ikke bare å skru ned styrken på innstillinger? :)

Lenke til kommentar

Dette med rattstøtte virker til å være et trist kapittel ja. Har et flott fungerende MS Sidewinder FF ratt med USB som selvfølgelig ikke støttes. Og det er garantert pga navnet som står på det og ikke rattet i seg selv.

Sånt er frustrerende. Vil absolutt prøve spillet med ratt men er lite lysten på å kjøpe GT rattet som ikke er noe bedre enn det jeg har eller det bedre men langt dyrere G27 bare pga GT5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...