Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, forresten. Må man klare gull på alt for å "komme videre"? Tenker da på special events og sertifikat.

Nope, holder med bronse, men greier man sølv eller gull får man som regel mer penger, experience eller biler.

Edit: Ting låser seg opp etter levelen din i GT5.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Er det ikke dekkslitasje i singleplayer? Jeg kjører alltid med racing soft, og først nå har det begynt å bli løp opp mot 10 runder. Men uansett hvor mye jeg spinner og herjer, så ser jeg ingen indikator på at dekkene blir slitt på dekk-symbolene nede til høyre. What gives?

Lenke til kommentar

Er det ikke dekkslitasje i singleplayer? Jeg kjører alltid med racing soft, og først nå har det begynt å bli løp opp mot 10 runder. Men uansett hvor mye jeg spinner og herjer, så ser jeg ingen indikator på at dekkene blir slitt på dekk-symbolene nede til høyre. What gives?

Lurt litt på dette, mener det varierer fra løp til løp, dog for øyeblikket kan jeg ikke peke til et løp som jeg husker har hatt dekk slitasje.

Lenke til kommentar

PS3en min tok kvelden for ikke så lenge sida, rakk å ta en full backup av systemet før den ble sendt på rep.

Men selfølgelig så er det kopi sperre på dette spillet, så savegamen ble ikke kopiert på backupen.

Så maskinen jeg låner fra eljøp i 30 dager, vil ikke fungere på den gamle savegamen :thumbdown:

Jaja, licence med gull medalje på alle klassene = tapt...

Så får du problemer med ps3 din så vær forberedt på å miste alt sammen sier jeg bare...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

PS3en min tok kvelden for ikke så lenge sida, rakk å ta en full backup av systemet før den ble sendt på rep.

Men selfølgelig så er det kopi sperre på dette spillet, så savegamen selfølgelig ikke kopiert på backupen.

Så maskinen jeg låner fra eljøp i 30 dager, vil ikke fungere på den gamle savegamen :thumbdown:

Back-up av savegame skal bli tilgjengelig med en patch har det blitt sagt. Ikke at det hjelper deg mye nå... :/

Lurt litt på dette, mener det varierer fra løp til løp, dog for øyeblikket kan jeg ikke peke til et løp som jeg husker har hatt dekk slitasje.

Kan virke som det kun er dekkslitasje og bensinforbruk på endurance løp. Vil mengden drivstoff på tanken påvirke vekta på bilen, forresten?

Lenke til kommentar

Hvis man kan redde bilen sin fra å gå tapt ved å slå av maskinen før den lagrer om overføringen feiler. Går det da ann å slå av maskinen rett etter den har overført en bil riktig ved å slå den av? Slik at man har gitt bort bilen til noen andre men har den fremdeles da ps3 ikke har registrert at den er borte?

Lenke til kommentar

Men selfølgelig så er det kopi sperre på dette spillet, så savegamen selfølgelig ikke kopiert på backupen.

Back-up av savegame skal bli tilgjengelig med en patch har det blitt sagt. Ikke at det hjelper deg mye nå... :/

Kan virke som det kun er dekkslitasje og bensinforbruk på endurance løp. Vil mengden drivstoff på tanken påvirke vekta på bilen, forresten?

Om mine 60GB release PS3 har tenkt å ta kvelden, så håper jeg virkelig at det ikke skjer før denne backup løsning er på plass, kan se for meg at det er noe jævlig surt å starte om igjen nå.

Det med vekt og bensin, det burde jo gjøre det, men tviler på at det har store effekten her i spillet, nå har ikke jeg kjørt endurance løp enda, men til nå så har ikke jeg sett bensin måleren bevege seg stort.

Hvis man kan redde bilen sin fra å gå tapt ved å slå av maskinen før den lagrer om overføringen feiler. Går det da ann å slå av maskinen rett etter den har overført en bil riktig ved å slå den av? Slik at man har gitt bort bilen til noen andre men har den fremdeles da ps3 ikke har registrert at den er borte?

Saver ikke spillet i det du får opp at bilen har blitt sendt bort? Greia med "upload failed" er vel at den ikke saver, så du kan skru av og på? Dog skal ikke si noe sikkert, har ikke prøvd heller så.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Vel jeg var faktisk å bytta mitt DFGT ratt inn mot et nytt et idag, dog det første DFGT rattet var bare 2 uker gammel. Uansett grunnen var fordi force feedbacken på rattet hadde begynt å lage en relativt ny og høy lyd når ffb'en kicka inn, samt at det virka som noe var litt løst en eller annen plass.

Det nye DFGT ratter virker betydelig mye stillere, dog hører en eller annen ting inni rattet som detter fra side til side, ellers kan det bare være en fjær av et slag, dog nå er alt tight å fint igjen.

Men er ikke begeistret for force feedbacken man får etter man har krasja med mekanisk skade på, kan nesten se for meg at den vil ta knekken på mange ratt i de nærmeste dagene.

Høres spesielt ut at den skal være så ille. Skal online nå og teste litt. Spent på om det seks år gamle DFP rattet mitt overlever kvelden.

Lenke til kommentar

Vel jeg var faktisk å bytta mitt DFGT ratt inn mot et nytt et idag, dog det første DFGT rattet var bare 2 uker gammel. Uansett grunnen var fordi force feedbacken på rattet hadde begynt å lage en relativt ny og høy lyd når ffb'en kicka inn, samt at det virka som noe var litt løst en eller annen plass.

Det nye DFGT ratter virker betydelig mye stillere, dog hører en eller annen ting inni rattet som detter fra side til side, ellers kan det bare være en fjær av et slag, dog nå er alt tight å fint igjen.

Men er ikke begeistret for force feedbacken man får etter man har krasja med mekanisk skade på, kan nesten se for meg at den vil ta knekken på mange ratt i de nærmeste dagene.

Høres spesielt ut at den skal være så ille. Skal online nå og teste litt. Spent på om det seks år gamle DFP rattet mitt overlever kvelden.

Vel lest om flere som syntes force feedbacken er litt for voldsom når man har skadet bilen med mekanisk skade på, kan tenke deg rally eventene når det er som verst, så kan du tenke deg at dette varer helt frem til pit'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...