Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig og kjøre Le Mans online som forsatt teller?

Bare å sette opp restriksjoner slik at folk bare kan kjøre le-mans biler det.

Wuut?

Ja, han som starter lobbyen kan sette opp restriksjoner på hva som kan kjøres, og om man vil kjøre le-mans løp, gjør han det slik at bare le-mans biler kan kjøre f.eks.

Lenke til kommentar

Ingen som har kommet såpass langt i spillet at de har funnet ut hvor eller hvordan man får tak i Opel/Vauxhall Astra Team Phoenix Touring Car?

Sitter i nåværende øyeblikk ser på en Vauxhall Astra Super Touring Car '00. Den dukket opp i used cars, til en rimelig stiv pris. Koster rundt 1 mill, men jeg kjøper den, så kan heller noen andre få kjøpe den av meg dersom jeg ikke liker den..

Bare for å presisere: Det er Team Phoenix-versjonen.

Shit.. Trimma den opp, og skulle overhale motoren, og ta "restore body rigidity", men de kostet jo henholdsvis 300k og 500k. Jaja, jeg får spare penger da...

Om den er like bra som den var i GT3 og GT4 er den verdt hver krone.

Hvor mange hester fikk du ut av den?

Er flere snutter på youtube fra GT4 hvor folk har kjørt denne rundt Nürburgring på godt under 6 minutter, og det med middels trim.

Den var nesten for bra i de spillene. Så er dermed litt spent på hvordan den er nå, da enkelte biler jeg hadde i de gamle spillene er helt "ødelagt" i GT5 når det kommer til trimming og veigrep

Endret av Revox
Lenke til kommentar

Okei :) Takk for svar. Da må det isåfall bli byttehandler da, om det skulle bli et tema.

Forresten vil jeg takke han fyren oppi her som tipset om Vauxhall Astra Team Pheonix Touring Car. Maken til bil ass, fytti rakkern. Har riktignok investert i nærheten av 2mill totalt, men den er mye bedre enn alle andre biler jeg har.

Lenke til kommentar

Hvordan får man Pick-up? får aldri tak i det jeg :Q

De dukker enten opp i bruktmarkedet, eller så kan du vinne en Dodge Ram med å kjøre license IA

Tækktækk, men må jeg da få gull på alle lisensene?

Holder med bronse for å få pick-upen.

Edit: Var vist noen før meg, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...