Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva pilen til høyre for hjelmen til b-spec sjåføren betyr? I menyen der man skal velge hvilken sjåfør som skal kjøre. Har to sjåfører som begge er lvl 9 har vunnet 90% av løpene de har kjørt.

Likevell har den ene blå pil opp-høyre, mens den andre har oransje pil ned-venstre.

Trodde først at dette var hvor sliten sjåføren var, men det er den sjåføren som har kjørt de tre siste løpene som har pil opp-høyre hos meg. Har dette noe med form å gjøre muligens? Tviler litt på dette også siden begge to vinner de samme løpene med de samme bilene med ca lik margin.

det er formen til sjåføren.. fant det ut ved å sjekke manualen her en dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva pilen til høyre for hjelmen til b-spec sjåføren betyr? I menyen der man skal velge hvilken sjåfør som skal kjøre. Har to sjåfører som begge er lvl 9 har vunnet 90% av løpene de har kjørt.

Likevell har den ene blå pil opp-høyre, mens den andre har oransje pil ned-venstre.

Trodde først at dette var hvor sliten sjåføren var, men det er den sjåføren som har kjørt de tre siste løpene som har pil opp-høyre hos meg. Har dette noe med form å gjøre muligens? Tviler litt på dette også siden begge to vinner de samme løpene med de samme bilene med ca lik margin.

det er formen til sjåføren.. fant det ut ved å sjekke manualen her en dagen.

oki, takk for svar. Du har vell ikke funnet ut hva som påvirker dette. Syns det er rart at ene sjåføren er dårlig form og at den andre er i god når de har begge to har vunnet sine 4-5 siste løp

Lenke til kommentar

Hvordan lager man 2 kjørere? Jeg har bare fått til å lage 1. Er det bare jeg som er dum? :hmm:

Når du når lvl 5 i b-spec kan du gå til "home" og så til drivers og da kan du lage en ny driver. Når du levler videre oppover kan du få flere og flere

Endret av en_glad_laks
Lenke til kommentar

Hater roadster-endurance. Hvem er det som gidder å kjøre med mx5'er?!

Tåpelig! :thumbdown:

Bare jeg som setter pris på de litt trege men ofte jevne løpene?

Opplever at onlineracing ofte blir mye tettere og mer spennende uten superbilene. 150-300hk med Comfort:soft er faktisk jævlig artig.

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan lager man 2 kjørere? Jeg har bare fått til å lage 1. Er det bare jeg som er dum? :hmm:

Når du når lvl 5 i b-spec kan du gå til "home" og så til drivers og da kan du lage en ny driver. Når du levler videre oppover kan du få flere og flere

Åja, jeg er bare i level 4. startet B-spec idag. Takker for svar

Lenke til kommentar

Opplever at onlineracing ofte blir mye tettere og mer spennende ute superbilene. 150-300hk med Comfort:soft er faktisk jævlig artig.

Er nok ikke bare du. Kjempe artig å kjøre trengere biler, hvor man faktisk ikke har råd til å gjøre feil.

Problemer er bare når man kjører tette løp bil man jo voldtatt av computeren som ser rett igjennom deg. Er umulig å kjøre forbi kansje 12 biler på 2 eller 3 laps, uten å bli krasja ut av de andre...

Lenke til kommentar

Opplever at onlineracing ofte blir mye tettere og mer spennende ute superbilene. 150-300hk med Comfort:soft er faktisk jævlig artig.

Er nok ikke bare du. Kjempe artig å kjøre trengere biler, hvor man faktisk ikke har råd til å gjøre feil.

Problemer er bare når man kjører tette løp bil man jo voldtatt av computeren som ser rett igjennom deg. Er umulig å kjøre forbi kansje 12 biler på 2 eller 3 laps, uten å bli krasja ut av de andre...

Neida, jevne løp er greie nok de. Så lenge du vinner, that is.. Jeg er ikke noe fan av å overpower'e løp med supercars mot sundaycup o.l. Blir derfor helt feil i mine øyne å gi koder/biler til Collectors og signature edit'ene.

Når det er sagt foretrekker jeg raske jevne løp :whistle:

Lenke til kommentar

Endurance(Level Based Unlocking)

Level 25 : Grand Valley 300km

Level 26 : Roadster 4 hours

Level 27 : Laguna Seca 200 miles

Level 28 : Indianapolis 500 miles

Level 30 : Suzuka 1000km

Level 32 : Nurburgring 4h

Level 33 : Tsukuba 9h

Level 35 : Le Mans 24h

Level 40 : Nurburgring 24h

Argh, 4 timer Mazda, halvkjedelig... Og... Jeg savner Seattle, og Seattle 150miles :(

Ang. løp, så, hvis jeg kommer til å kjøpe spillet, så ser jeg egentlig ikke frem til onlineløpene, kan se for meg at det er de lengste banene, med biler på over 1k med HK og lettet, og full trim ellers. Ingen vettuge "touring" løp, med standard racebiler, med 250hk, ingen boblerace( :p ), ingen Mustang-cup på Laguna Seca... :dontgetit:

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Det er jo det som er moro.

Å oppgradere bilen sin så den drar i fra alt annet allerde på første langstrekning (slik mange av en eller annen grunn gidder å holde på med) har jo absolutt ingenting med racing å gjøre.

Da vinner man jo bare fordi man har en overlegen bil, ikke fordi man er god til å kjøre.

Lenke til kommentar

Ang. løp, så, hvis jeg kommer til å kjøpe spillet, så ser jeg egentlig ikke frem til onlineløpene, kan se for meg at det er de lengste banene, med biler på over 1k med HK og lettet, og full trim ellers. Ingen vettuge "touring" løp, med standard racebiler, med 250hk, ingen boblerace( :p ), ingen Mustang-cup på Laguna Seca... :dontgetit:

Du kan lage din egen server med restriksjoner på både antall hester i bilen, hvor lett den kan være og hvilke dett man ikke kan bruke. Pleier å gjøre det når jeg starter session.

Det er jo det som er moro.

Å oppgradere bilen sin så den drar i fra alt annet allerde på første langstrekning (slik mange av en eller annen grunn gidder å holde på med) har jo absolutt ingenting med racing å gjøre.

Det er artig en gang i blandt. Men samtidig er AIen i spillet så på trynet at det blir vanskelig å nyte tette løp. Da er det bedre å bli med noen som har peiling på å kjøre online og kjøre mot de.

Er så dumt med AIen når den ligger bak en annen bil. Kommer i dragsuget og får større fart en bilen foran, men i stedet for å kjøre forbi så trykker den på bremsen, og slik går det. Får større fart pga dragsug, brems, større fart, brems, større fart, brems. Slitsomt å ligge bak en slik. Også i svinger, opplever ofte at AI faktisk bremser når de er ferdig, eller nesten ferdig med svingene. Blir fort en kræsj om jeg ligger bak da det ikke er naturlig at det bremses der. [/rant]

Lenke til kommentar

Er det mulig og kjøre Le Mans online som forsatt teller?

Bare å sette opp restriksjoner slik at folk bare kan kjøre le-mans biler det.

Edit: Må si at den siste top gear challengen er jo en spøk i forhold, når det kommer til vanskelighet, til de to tidligere løpene med samba busen og elisen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...