Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det kommer kjapt. Og håper det skiller mellom biler som er "standard" og biler som er tuna slik at ikke en RX7 med 300hk sidestilles med en på nærmere 600hk på leaderboardsa. Samt forskjell i dekk o.l.

Vel tviler på at det blir så avansert gitt, ikke Forza 3 var slik en gang, eneste man så der var hvilken hjelpemidler man brukte, dog man kunne jo laste ned oppsett til folk fra leaderboardet, men dette kunne man velge om skulle være tilgjengelig eller ikke.

Edit: Eller i Forza hadde man jo forskjellige grupper på bilene som gikk etter antall hester, så litt orden var det jo.

Edit2: Men skal aldri si aldri.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Håper de finner en smart løsning på det med leaderboards i alle fall. Hvis det er fritt frem, så blir jo det bare Formel 1 leaderboard likevel.

Når det er sagt, så fikk jeg en Lambo Countach levert på døra for litt siden. Det var bare standardmodellen, så lurte på om noen vet om en kan sette på frontvinge på premiummodellen?

Og når vi snakker Countach... Her er tidenes råeste. Hør på den lyden!

http://www.youtube.com/watch?v=cPJMpy4XISA

Er det kun standardbiler i bruktbilsjappa eller? Som regel kun kjipe biler hos meg =/

Ja.

Men mange skatter der da. Har fått tak i Volvo 240 stasjonsvogn. Den var brun, så lakka den knall rød og satt på en gigantisk vinge på taket. Konge.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Håper de finner en smart løsning på det med leaderboards i alle fall. Hvis det er fritt frem, så blir jo det bare Formel 1 leaderboard likevel.

Når det er sagt, så fikk jeg en Lambo Countach levert på døra for litt siden. Det var bare standardmodellen, så lurte på om noen vet om en kan sette på frontvinge på premiummodellen?

http://www.youtube.com/watch?v=cPJMpy4XISA

Er det kun standardbiler i bruktbilsjappa eller? Som regel kun kjipe biler hos meg =/

Ja.

Men mange skatter der da. Har fått tak i Volvo 240 stasjonsvogn. Den var brun, så lakka den knall rød og satt på en gigantisk vinge på taket. Konge.

Hmm, må nesten se den filmen der tror jeg, samt at jeg fikk lyst på en Countach i spillet selv nå :p

Fant også en Volvo 240 på Used Cars istad, så ble jo et kjøp da. Fant også en Shelby 350GT.

Edit: Det finnes da ingen premium Countach?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Aurvan: Får du slengt opp noen bilder av den 240en eller? :p

Skal gjøre det i morga hvis jeg husker det. Skal se film og legge meg nå :p

Begynte å døse av midt i et løp, så da er det på tide å gi seg >_<

Red.: Du har rett, det finnes ingen Premium Countach. Innbilte meg at siden Miuraen var premium så var Countachen det også. Så feil kan man ta. Dessverre er Countachen jeg har en '74 modell. Vil ha '88 modellen >_>

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Ja.

OMG så harry..

Pics please ?

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Ja.

Er bare standardbiler omtrent, kan ikke huske å ha sett noen premiumbiler men skal ikke si det for sikkert..

Men det dukker opp jævli mange syke racecars o.l her , så ikke noe å kimse av bruktmarkedet !

Har noen sett Audi Urquattro enda? typ 85

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Ja.

Er bare standardbiler omtrent, kan ikke huske å ha sett noen premiumbiler men skal ikke si det for sikkert..

Men det dukker opp jævli mange syke racecars o.l her , så ikke noe å kimse av bruktmarkedet !

Har noen sett Audi Urquattro enda? typ 85

Det finnes bare 1, og den er standard og 1982 modell...

Lenke til kommentar

Kom over denne kortfilmen fra 1976:

http://www.youtube.com/watch?v=0DSyEarRAKo

Viser en som har det fryktelig travelt gjennom paris.. :)

Var fantastisk..

Noen som kan språket de snakker om under 'making of' og kan opplyse om bilmodell o.l? :

Regner med at de fleste har fått med seg serien Getaway in Stockholm, som er inspirert av den franske filmen. De første filmene var nok litt iscenesatt med falk politi og slikt, men de senere filmene er nok mer reelle.

http://www.youtube.com/watch?v=99G8VgMm0q0

http://www.youtube.com/watch?v=29r0n12H3Ls

Jeg er egentlig ikke noen fan av råkjøring i tettbebygde strøk, men siden filmene eksisterer får man jo bare kose seg med galskapen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Kom over denne kortfilmen fra 1976:

Viser en som har det fryktelig travelt gjennom paris.. :)

Var fantastisk..

Noen som kan språket de snakker om under 'making of' og kan opplyse om bilmodell o.l? :

Ikke vanskelig å høre at Motorlyden er "dubbet"hvertfall! De kjører ikke så fort som det høres ut til og giringen stemmer ikke. I tillegg skal dette vistnok være en mercedes 450 v8, og ikke en V12 som lyden er hentet fra:p men det gikk da unna lell!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...