Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikker snart mentalt på Historic Racing Car Cup.

Hvilken bil bruker du?

Cobra 427 '66

Må kjøre som en GUD for å vinne de sakene der. Virker nesten som man må svi av 20mill på en av de bilene de har..

Jeg også har en Cobra. Hvilket nivå er løpet på? Jeg kaster vekk for mye tid på B-spec, men kan godt prøve det på A-spec hvis jeg har tilgang.

Red. 1: Har akkurat tilgang (er A-spec 16, som er kravet) så skal ta og se om det går med Cobra'n.

Red. 2: El Oh El! Cobra'n min er moderat trimmet til 500 gamp. Det var såvidt mer enn den dårligste bilen i det løpet. Tror jeg venter litt med å prøve meg ;)

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp en Corvette stingray 69' på bruktmarkedet ista :)

Håper jeg kan klare classic muscle car cup uten så altfor mye trimming.

Jeg kjøpte min "ny" (ikke 2010 modell, men... ubrukt 1969 modell... ganske unikt igrunn). Den har mye gamp, men ikke blodtrimma. Den har 427 hp nå. Det som overraska meg mest var hvor bra kjøreegenskaper den hadde! Går som ei kule rundt svingete baner (vel, tatt i betrakning at det er en muscle car). Jeg er i alle fall fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min "ny" (ikke 2010 modell, men... ubrukt 1969 modell... ganske unikt igrunn). Den har mye gamp, men ikke blodtrimma. Den har 427 hp nå. Det som overraska meg mest var hvor bra kjøreegenskaper den hadde! Går som ei kule rundt svingete baner (vel, tatt i betrakning at det er en muscle car). Jeg er i alle fall fornøyd.

Samme erfaring har jeg med en gammel Camaro. Ligger på veien som en nedtråkka tyggis.

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med Audi R8 5.2 FSI Quattro ? :) har sikla på den en stund, men lurer på om den egner seg som løpsbil.

Er det noen som har skaffa seg Audi R8 5.2 Quattro trimmet? Gleder meg vilt den dagen jeg har nok credits til å kjøpe den bilen der :)

Er det noen som har skaffa seg Audi R8 5.2 Quattro trimmet? Gleder meg vilt den dagen jeg har nok credits til å kjøpe den bilen der :)

Jeg fikk den med i collectors edition.

Har vel 835Hk og veier 1300Kg.

Den er veldig understyrt, men jeg vinner somregel uansett ;)

God å drifte med er den også :thumbup:

Litt info hvertfall, har chrome-line versjonen, men ikke kjørt den selv enda, så har ikke stort mer å tilføye.

Jeg har den med ca890hk, fult trimmet. syns den er veldig bra, er noe understyring.

angrer ikke på at jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Jeg kjører en slik stingray hver sommer og kan si at den ikke er så ulik i handling i spill og real life.. Svinger som en drøm og kjapp på strekker :D

Lenke til kommentar

ble det ikke snakket om en stor patch som skulle komme første desember, med blant annet oppgradert mekanisk skade. Noen som kan si om den har kommet eller om den har blitt borte i posten sammen med patchen til gt prologue!

Aldri blitt sagt første desember, men "Early December".

Edit: Lisens IC-10 var da jævlig vrien å få gold på :/

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

ble det ikke snakket om en stor patch som skulle komme første desember, med blant annet oppgradert mekanisk skade. Noen som kan si om den har kommet eller om den har blitt borte i posten sammen med patchen til gt prologue!

Har du fiksa gull?

Lenke til kommentar

Har du fiksa gull?

Nei, er den jeg holder på med nå, har ikke fått noe medalje på den enda, dog var forbi andre plassen her men så greide jeg å krasje, men første plassen er jo umåtelig kjapp. Har vel prøvd en 30 ganger nå.

Lenke til kommentar

@Nitrius: Har du sett på tutorialen? Der kan de se hvilke biler du må passere, for å kunne klare å ta den. Jeg syns det er litt vanskelig å få til en første 90* svingen med hard oppbremsning, slik at man ikke mister så mye fart.

Sølv får holde inntil videre.

Man kan vel også slå av/på skid recovery og noen andre hjelpemidler.

Lenke til kommentar

Noen som trenger en Lupo? Blir jo overøst av Lupo'er! Har fått 4 VW Lupo i premie! Hva skal jeg med det? Trengte én som jeg skulle bruke i ett løp én gang og aldri mer.... ..... ..... .....

Har alle varianter hvis du foretrekker en over en annen...

Also in the news... Jeg kjører alle løp jeg får lov (bortsett fra supercar challenges) med Dodge RAM pick-up'en min. Veldig gøy å dytte andre småtasser unna, spinne i stygger plenen rundt bana (den har stor svingradius) og blåse forbi Dodge Viper'ere på langsida.

http://www.itavisen.no/857317/gran-turismo-5-oppdateres

-mekanisk skade skal implementeres gjennom en patch tidlig i desember.

-skyggene i spillet er til tider veldig firkantede, og dette er utviklerne klare over. Det står på listen over ting som skal fikses.

-det er mulig at Polyphony gjør det mulig å fjerne HUDen, altså all den visuelle informasjonen mens du spiller.

-utviklerne jobber også med bedre støtte for Logitech-ratt (G25 og G27)

-online-funksjonene skal fikses - et bedre «lounge»-system og andre endringer skal visstnok komme en etter en.

-det skulle være mulig å laste opp klipp til YouTube, men det ble kansellert av tekniske grunner.

-modus der man visstnok kunne kjøre rundt i en virtuell verden, følge trafikkregler og til og med gå ut av bilen og utforske omgivelsene (DEN kommer nok ikke i neste patch)

Ingen HUD hadde vært konge, men da burde det være en knapp hvor du kjapt zooma inn instrumenteringen, og så tilbake når du slipper knappen. Bedre online og skade er viktig. Og selv om den sivilist-modusen ikke er prioritert på min ønskeliste, kan det virke som den ene "bakgrunnsfilmen" på hovedmenyen (ikke GT Life) hvor biler kjører rundt på sterile, hvite, uteksturerte veier er en tidlig versjon av denne.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...