Gå til innhold

Nytt fototreff i Østfold, Halden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.yr.no/sted/Norge/%C3%98stfold/Halden/Halden/time_for_time.html meldt litt regn imorgen, men får håpe det forsvinner, vil iallefall tipse alle som ikke har vanntett fotosekk om å ta med noe man kan pakke inn kamera med hvis man er redd for fuktskader :p

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær*.

 

Jeg stiller opp ihvertfall, med regnfrakk til både meg, sekken og kamera.

 

 

*) Akkurat det er Bullshit, som en kollega utrykker det.

 

Lenke til kommentar

http://www.yr.no/sted/Norge/%C3%98stfold/Halden/Halden/time_for_time.html ser veldig dårlig ut for imorgen, tomsi skal se ann været 09 imorgen før han drar, jeg drar ikke hvis det er drittvær for å si det slik :p

 

hva med dere andre da? :p

Jeg vil nok også se ann været. Vil ikke ofre 450 min for en våt fototur. Eller kanskje dette er muligheten til å la 7D avløse en dryppende våt 450D :-)

 

Nope, :no: kontofondama sier nei. Må nok se ann været jeg.

Endret av voffen
Lenke til kommentar

Hallo folkens, den værmeldingen var ikke for oppløftende.

 

Skal vi bare kansellere hele turen hvis møkkaværet faktisk dukker opp, eller skal vi finne på noe annet som passer bedre i forhold til været?

 

Det kan jo være trivelig å møtes på kafe og drikke kaffe/kakao e.l. og prate skit om foto.

Lenke til kommentar

Det ser nesten ut som det lysner i vest,og det skal blåse fra vest.så vindstille det er nå så blir været forutsigbart,men retning Halden er det veldig mørkt.

Nedbør prognosene ligger på 0 til 0.8 mm nedbør for tiden,men prognoser er akkurat det,prognoser.

 

Store muligheter til og få tørre stunder :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...