eveant Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Oj, flaks at jeg fant denne tråden, den hadde falt ut av mine innlegg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Da har jeg lagt til kjøreruten i bunnen av førstepost Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Når og hvor? Fototreffet i Østfold, Halden vil finne sted på Fredriksten Festning så i Halden by. Vi møtes på parkeringsplassen til Fredriksten Festning klokken 1200 Kjørerute ligger i førstepost. Hvem er det som skal være med på treffet? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg kan nok flette inn et fototreff i kalenderen ja Jeg kan nok flette inn et fototreff i kalenderen ja Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg og, forresten er det noen som kan låne meg et makroobjektiv til mitt Nikon D5000 mens vi er der oppe? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeg blir med jeg vettu(med mindre noe dukker opp i siste liten selvfølgelig) Forresten, noen som kan låne meg no optikk til canon som er videre enn 85mm? Kan være pentax/nikon optikk da jeg har adapter:) Endret 6. august 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har ikke noe optikk til deg eller Thesilentkiller tror jeg. Har en 50mm men den havner nok på Nikon FG som jeg tenker og ta med. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har kun kitobjektiv, så jeg kan låne nesten hva som helst Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har kun kitobjektiv, så jeg kan låne nesten hva som helst Har en 55-200, kan ta med den om du er interessert? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg blir med jeg vettu(med mindre noe dukker opp i siste liten selvfølgelig) Forresten, noen som kan låne meg no optikk til canon som er videre enn 85mm? Kan være pentax/nikon optikk da jeg har adapter:) Kommer jeg også,hvis ikke noe eksepsjonelt kommer i veien da Jeg har en Vivitar 80-200mm f/4.5,Ricoh/Scanring 35-70mm f/3.5-4.8 Macro og en Pentax 40mm f/2.8 alle med Pentax-fatning som du kan teste/låne under treffet. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ricoh/Scanring 35-70mm f/3.5-4.8 Macro og en Pentax 40mm f/2.8 de 2 hørtes artige ut, vil gjerne låne de på treffet, iallefall 40mm'rn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Lite tips: Ta med datoen for treffet i første post Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Lite tips: Ta med datoen for treffet i første post Thank you sire Lenke til kommentar
Madammen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sukk... og jeg har akkurat funnet ut at jeg ikke får vært med... Skal på fotokurs den helgen. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Sukk... og jeg har akkurat funnet ut at jeg ikke får vært med... Skal på fotokurs den helgen. Bedre lykke neste gang Fotokurs på festningen? Lenke til kommentar
Madammen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sukk... og jeg har akkurat funnet ut at jeg ikke får vært med... Skal på fotokurs den helgen. Bedre lykke neste gang Fotokurs på festningen? Ja om det hadde vært så vel Lenke til kommentar
voffen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Når og hvor? Fototreffet i Østfold... Hvem er det som skal være med på treffet? Jeg er klar hvis alt klaffer... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har kun kitobjektiv, så jeg kan låne nesten hva som helst Jeg har en snasen 20mm du kan få prøve;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå