residenevil Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 hei. jeg har installert warcraft III og frozen throne på datan og lagd battle.net bruker med de spilla. men når jeg skal prøve å spille online så tar jeg og velger europe server på det spørsmåltegnet og trykker på battle.net og så kommer det en error som sier "There was a error writing to your hard drive while trying to download a file from battle.net. you may need to free some space. please check your hard drive and try again." jeg har prøvd å laste ned clienten fra battle.net og alt, men hele tia samma error. jeg har prøvd å søke her og på google. kan godt hende det finns svar på det, men jeg fant det iallfall ikke. så jeg håper på hjelp her. takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Og det er plass på den disken? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Prøvd å skru av brannmuren? Evt. sjekke hvilke porter dette nedlastningsprogrammet bruker og åpne dem i brannmuren? Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 flytt hele spillet til feeles games funkte når fikk det problemet Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 jeg har finni en måte å fikse detta på. og det er ved å ta og starte installern (jeg behøver ikke å installere det på nytt) og starte det derfra. da går det online. takker for svar uansett ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå