Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva er den feteste Acer Aspire pcen ute nå?

iNeo

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på hva den feteste Acer Aspire pcen heter nå? Den MÅ være 15-16 tommer og helst uten numpad på siden.

Har en Acer Aspire 5930G nå, som begynner å dra på årene.

Noen tips?

Takker for hjelpen forresten :)

Lønnes med +!

Endret av iNeo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blant de råeste 15" Aspire modellene nå er vel 5745G, men dessverre har deg seg slik at nesten alle produsenter har kastet seg på den forbannede 1366 x 768 oppløsninga, som gjør laptopene breiere, og da adder de numpad.

Men må si det nye designet på Aspire er svært pent, kontra det gamle litt klumpete som 5930G har :p

Sitter selv på 5930G, som er nå straks 2 år gammel. Den begynner å bli slitt i tastatur og vifte og er snart moden for utskift...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv byttet vifte. Kjøpte faktisk 3 stykker før jeg fant en som faktisk funket til pcen... Ble dyrt kan man si. Uansett så har jeg ikke noe i mot oppløsningen, da det er en vanesak. Samme kan jeg sikekrt si om numpad også, så hvis jeg vil ha den må jeg nøye meg med numpad. Tusen takk!

Lenke til kommentar

Vil nå si at aspire timelineX 5820TG er kraftigere enn aspire 5745G, fordi den har et kraftigere ATI HD5650 skjermkort mens 5745G har et svakere nvidia GT330M skjermkort.

Så koster den nesten 3k mer og da. Tror favoritten så langt er 5745G

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...