Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun 16 - jeg 21. Skal jeg holde meg unna?

Gjest 1234

Anbefalte innlegg

Klaffer det, så klaffer det. Går det ikke, så går det ikke. Hun er over 16 år, og du er ingen olding. Gi nå litt faen i hva andre mener, og stol på din egen dømmekraft! Og ja, om dere to finner ut at dere vil ha hverandre, så kan dere bare kjøre på, og du kan be be alle moralister som evt skulle være negative om å dra til helvete.

La ikke folk her inne bestemme for deg, i hvert fall. Her inne blir jo en 17-åring som er i lag med ei på 15 sett på som pedofil.

Endret av Leiferen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5 år aldersforskjell er ikke mye når man blir litt eldre, men når den ene parten ikke er myndig enda, stiller det seg ganske så annerledes. Jeg synes du skal glemme hele greia nå, men hvis dere fortsatt er venner og single når hun er blitt 18, så kan du vurdere situasjonen på nytt. 18 / 23 høres straks mye bedre ut, men det er vel bare utopi og tro at dere fortsatt er interessert i hverandre da...

Lenke til kommentar

Var jeg deg ville jeg snakekt med foreldrene og fått deres tilatelse til å gå ut med hu. da vil alt være lettere

Hvem er det som spør foreldrene til ei du har møtt om tilatelse da? :ermm:

Er bare noe "klisje" greier fra film det. Tviler på at noen gjør det i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar

Klaffer det, så klaffer det. Går det ikke, så går det ikke. Hun er over 16 år, og du er ingen olding. Gi nå litt faen i hva andre mener, og stol på din egen dømmekraft! Og ja, om dere to finner ut at dere vil ha hverandre, så kan dere bare kjøre på, og du kan be be alle moralister som evt skulle være negative om å dra til helvete.

La ikke folk her inne bestemme for deg, i hvert fall. Her inne blir jo en 17-åring som er i lag med ei på 15 sett på som pedofil.

Teorien min er at det er såpass mange unge gutter på mellom fra 12 - 16 på forumet, som ser på eldre gutter som en trussel, og vil derfor forhindre dette med hele sitt hjerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...