Gå til innhold

skifte ut vifte på pcen eller kjøpe kjøle vifte til pcen?

Anbefalte innlegg

har en hp pavilion dv5 som blir altfor varm. den slår seg automatisk fordi den blir for varm når jeg har pcen på en bok. så jeg har bestemt meg for og gjøre noe med det. men jeg vet ikke om jeg bør bytte vifte eller kjøpe vifte kjøler hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det kan skape statisk elektrisitet som kan være skadelig for laptopen. Jeg skrur av lokket under og blåser med kompressoren. Luft på boks kan også brukes. Selve viftebladene kan også rengjøres litt med q-tips og liitt vann.

Ta ut batteriet når du gjør dette, og selvfølgelig skru av dataen. Det finnes sikkert en guide på internett for laptopen din om du har behov for det, for det er forskjellig fra laptop til laptop om hvor lett det er å renske den for støv. Vanligvis er det ikke vanskelig.

Lenke til kommentar

Nei, det kan skape statisk elektrisitet som kan være skadelig for laptopen. Jeg skrur av lokket under og blåser med kompressoren. Luft på boks kan også brukes. Selve viftebladene kan også rengjøres litt med q-tips og liitt vann.

Ta ut batteriet når du gjør dette, og selvfølgelig skru av dataen. Det finnes sikkert en guide på internett for laptopen din om du har behov for det, for det er forskjellig fra laptop til laptop om hvor lett det er å renske den for støv. Vanligvis er det ikke vanskelig.

d ska jeg gjør tusen takk for hjelpen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...