Ekinorak Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Hei, jeg har fylt kabinettet mitt med noen 120mm Zalman vifter og dem er jeg veldig fornøyd med, men trenger 2 vifter som kan kjøres litt hardere (mer luft, mer rpm). Har en Coolit ECO kjøler til cpuen som det fulgte med en 120mm vifte til å kjøle radiatoren, den kjører bare maks på 1800rpm og er veldig stillegående. Var ikke fornøyd med kjølingen (48 grader idle 68grader load stock @ core i7 930), så tenkte å prøve å få litt heavy kjøling på den radiatoren. Viften må kunne blåse veldig bra om det trengs, at den bråker har ikke så mye å si. Den må være 120mm. Kanskje en slik: Papst 120mm 67 dB? Eller kanskje denne: Scythe vifte, Ultra Kaze Endret 21. juni 2010 av Ekinorak Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Scythe sin vifte er det beste valget. Papst viften trenger ganske mye spenning for å snurre, så du klarer ikke å kjøre det på lave hastigheter. Er det jeg har erfart med slike vifter iallefall. Er du egentlig klar over hvor mye Ultra Kaze 3000 viften bråker? http://www.youtube.com/watch?v=Gb-0usGR-Ok Så du kan nå bare tenke deg hvordan Papst viften bråker på over dobbel hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå