Gullars Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Snakka med eigaren av det lokale gatekjøkkenet idag. Han har lyst til å oppretta ein database over filmane han har for utleige, og i den samanhengen laga eit system for utleige. Han vil laga eit kunderegister, kor kundane kan registrera seg første gongen dei er der. I tillegg skal det vera eit register for film, med FilmID, Namn og kategori. Systemet skal vera slik som det er på alle andre "filmbutikkar". Det blir registrert kven som har filmen, og kva dato det er snakk om. Systemet skal lagast i Access. Eg har tenkt ut noko heilt enkelt: Filmregister: FilmID Namn Kategori Kunderegister: KundeID Etternamn Fornamn Telefon Adresse Utlån: LåneID Dato *FilmID *KundeID Eg bør vel laga ein attributt under Utlån som heiter levert, med val for Ja/Nei. Det går vel greit i Access om eg ikkje hugsar feil. Nokon som har betre forslag? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 går det forresten an å laga ein sak som automatisk viser dagens dato på dato-feltet i entiteten Utlån? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Har no formelt fått jobben, så då får eg setja igong. Eg har eit par spørsmål angåande systemkrav: Han seier at han ikkje vil gå til innkjøp av noko ny PC, men prøva å få fatt i ein billig brukt. Kva er systemkrava for Access 2000/XP? Filmregisteret kjem sikkert etter kvart til å innehalda eit par hundre filmar, og kunderegisteret kanskje 1000 mann til slutt. Entiteten utleige kjem jo også til å få ganske mange postar etter kvart. Kor mykje taklar Access? Er det nokon som har tips til kva eg kan gjera for at dette skal kunne fungere på ein grei måte, utan at alt går svært tregt? Han skal jo også ta backup av dette, og etter kvart bør han vel difor ha ein cd-brennar ettersom databasen kjapt går over diskettstorleik...? Berre kom med tips, dette er det første database-oppdraget mitt Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Ein liten ting til (blei mange spørsmål utan svar dette ) Han ønskjer å kunne skriva ut ein rapport som viser antal dagar overleige på alle filmane som Er kryssa av for Nei på levert. Er det muleg å få Access til å ta dagens dato minus lånedato for å finna differansen mellom dagane? Det hadde gjort seg :wink: Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Filmregisteret kjem sikkert etter kvart til å innehalda eit par hundre filmar, og kunderegisteret kanskje 1000 mann til slutt. Entiteten utleige kjem jo også til å få ganske mange postar etter kvart. Kor mykje taklar Access? Jeg lagde en ordbok i VB for noen år siden. Den hadde en ordliste på ca 70000 ord. (Ordlisten ligger i en access-database). På en P-500/64Mb maskin tok det få sekunder (max 10sek)å søke gjennom alle postene. Tror nok databasen skal bli ganske stor før du får problemer, ihvertfall så lenge vi snakker 1-bruker. BIW Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Okey, så han fungerer greit med t.d. 300 filmar, 1000 personar og 30 000 utlån (kan bli ein del med åra...)? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det skal gå bra ja.. med mindre hver av de 1000 leier 30000 ganger :wink: Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Bra. Er det nokon som veit kor stor ei slik fil blir etter kvart? Kva er systemkrava for å kunne køyre Access 2000 eller Access XP? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Bra. Er det nokon som veit kor stor ei slik fil blir etter kvart? Min databasefil var i området 4-5Mb. Tror ikke din kommer til å bli i nærheten av så stor. Et grovestimat tilsier: Utlånsliste 2 longs = 2*4 bytes = 8 bytes I tillegg kommer overhead.. Aner ikke hvor mye den er , men la oss doble estimatet for å ta hensyn til overhead. Det gir: 2*4bytes *2 (overhead) = 16bytes per utlån. 30000 utlån gir: 30000*16 = 480 000 bytes = 468,75kB = ca 0.5Mb Antar 50 tegn pr felt og ganger med to for å dekke opp for overhead: Er usikker på om Access håndterer tekst med en eller to bytes, antar to. Filmliste: 2 Felter á 50 tegn * 2bytes * 2 (overhead) * 300 = 117,19kB = ca. 0.1Mb Kunder: 4 felter á 50 tegn * 2 bytes * 2( overhead) * 1000 = 781,24kB = ca. 0.8MB. Tilsammen: ca. 1.5 Mb. Merk! Dette er bare et grovestimat. Tror du kan regne med at hele databasen vil ta mindre enn 5Mb. Det stemmer vel sånn noenlunde med ordbok-databasen min også. BIW Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Bruk php og mysql. Fix en linuxbox, da kan han bruke en gammel skrotpc. Ville ikke det funke? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Bruk php og mysql. Fix en linuxbox, da kan han bruke en gammel skrotpc.Ville ikke det funke? Faktisk en ganske god idé. Et alternativ kunne vært å skaffet seg et billig webdomene som støtter php/mysql. Da kunne en nesten hvilken som helst pc .. med linux/windows whatever.. benyttes (så lenge den har mulighet til å gå på internett). Mere fremtidsrettet løsning også, fordi den lett kan utvides slik at kundene kan gå på web for å sjekke hva som er utlånt, reservere via web... osv. BIW Lenke til kommentar
tasle Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ein liten ting til (blei mange spørsmål utan svar dette ) Han ønskjer å kunne skriva ut ein rapport som viser antal dagar overleige på alle filmane som Er kryssa av for Nei på levert. Er det muleg å få Access til å ta dagens dato minus lånedato for å finna differansen mellom dagane? Det hadde gjort seg :wink: = Date() - Utlånsdato Levert kan ikke være Ja/Nei, det må være tidspunktet for innleveringen (Klokkeslett og dato). Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Hei Eg leverte systemet idag, og han var svært nøgd. Likevel hadde han nokre spørsmål som eg ikkje kunne besvara, men som kanskje de kan: 1. Han er plaga av straumbrot i lokalet. Dersom han har lagt inn 10 nye postar, og straumen går, kva skjer då? Har Access automatisk lagra alt dette i databasen, eller går dette tapt? Går det an å leggja inn ein funksjon som gjer at alt blir lagra t.d. kvart minutt? 2. Navigeringsknappane i skjemaet: Den siste knappen (ny tom post) - kan den gjerast større? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Alle postene lagres fortløpende og automatisk. Det han vil miste av data er kun den posten han ikke har registrert ferdig enda. Navigeringsknappene (og alle andre kontroller) kan du lage så store som du bare vil, ved å dra de ut i størrelse Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 takk for svaret, men eg trur du misforsto spørsmål 2. Dei knappane eg tenkjer på er dei små pilene heilt nede som blir brukt til å navigera mellom postar. Dei blir ikkje viste i utformingsvisninga og kan difor ikkje gjerast større på den måten. Er det andre måtar å gjera det på? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Sorry, da misforsto jeg. Det du gjør er å legge til knapper fra "Verktøykassen", bl.a. for å legge til en ny, tom post. Det samme gjelder for "Gå til neste post", til forrige, første og siste post. Og en knapp for å avslutte - bare som eksempel på mulighetene. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 I dag hadde videomannen fått eit problem. Han hadde lagt inn alle filmane i systemet, men no fungerte ikkje lenger skjemaet for utleige. Eg skal ta ein kikk på det på søndag, men er det nokon som kan ha ein idé om kva som er grunnen? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Tipper at han har klussa til tabellene, endret feltnavn osv.... Det er et stort problem med lettvinte løsninger som Access, hvis man ikke beskytter de. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Eg spurte han om han hadde gjort det, noko han svara blankt nei på. Er ikkje heilt sikker på om eg skal tru han. Lenke til kommentar
tasle Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvis skjemaer ikke virker lenger er det veldig nærliggende å tro at feltene i skjemaene ikke stemmer overens med feltnavnene i tabellene. Du får iverksette en sikkerhetskopieringprosess for systemet i alle fall, som tar en backup av mdb-fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå