Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jenter med sminke er helt klart bedre enn jenter uten. Men der er det veldig enkelt å gå i en felle gitt blir det for mye, blir det for gæli! Naturlig pene jenter uten sminke er best. Det er bare synd at majoriteten av dagens jenter skal sminke seg styggere enn det de er. Og brunkrem er bare stygt. Det er liksom en grunn til at jeg foretrekker gutter, selv om jeg er bifil. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jaja. Det blir vel en smaksak det Kiire. Jeg synes jenter må sminke seg jeg da da det ikke finnes så pene jenter som kler usminket i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det sier vel egentlig mer om deg enn om jentene da... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Gjør det det? Hva mener du det sier om meg da? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 At du liker pene jenter. Jeg liker også at jenter bruker sminke, men ikke i overflod. Er ikke så verst om de er like pene ellers og Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg fikk veldig fort masse hår på leggene og jeg tror jeg barberte de en gang i 7ende klasse. Det var første og siste gang. Nå er jeg glad i håret mitt, sett bortifra de på rumpa. Det er liksom ikke nok til å være hårete, men for mye til å se glatt ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det sier vel egentlig mer om deg enn om jentene da... Nei, det gjør ikke det. Det er en smakssak. OT: Nei, får holde å barbere meg nedentil, armhulene og skjegget Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det sier vel egentlig mer om deg enn om jentene da... Nei, det gjør ikke det. Det er en smakssak. OT: Nei, får holde å barbere meg nedentil, armhulene og skjegget Tar du armhulene? Det gjør ikke jeg .. men så har jeg svært lyse hår óg da.. Hadde jeg hatt en kullsvart skog, hadde jeg gjort det, kanskje. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Ja, og jeg blåser i hva alle syntes om det haters gonna hate. Har flere grunner; hår under armene klør, det er stygt, jeg svetter mer når jeg har hår under armene, jeg føler meg mer komfortabel og renere når jeg shaver edit: svetter ikke "mye", men mer Endret 13. juli 2010 av SML Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Tittelen sier det meste. Har mange du kjenner gjort det? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvorfor er det å barbere leggene så ille ? Dere bryr dere seriøst så mye om hva fremmede folk mener om dere? Har selv ikke barbert leggene før, men har tenkt på det. Synes det ikke ser "gay" ut (yay fjortiss!!). Hvis en gutt har lyst til å barbere leggene sine så må han få lov til det. Skjønner det egentlig veldig godt. Hvis det gir samme følelsen som ved å barbere seg nedentil. Selv barberer jeg nedentil, veiviser og bryst. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Såklart. Jeg bryr meg kun om hva andre mener. Er ikke ubehagelig å ha hår på leggene. Jeg synes det er ille ja. Det er smakssak det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå