opar Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Barberer leggene, er syklist da Men det skal sies at jeg har fått en god del rare blikk ute blant folk.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg er jævlig fornøyd med min hårvekst på leggene! Ikke for mye, ikke for lite (samt at leggene mine ser trente ut, herav lang fotballkarriere). Det ser så utrolig homsete/barn ut å ikke ha hår i det hele tatt. Og alt for mange sorte hår ser bare kvalmt ut! Litt hårvekst gir mandige legger! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kan du definere homsete? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Å ikke ha noe hår på leggene i det hele tatt. Det ser homsete ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Aha, kjenner mange som barberer seg på steder "de normale" (flertallet) ikke kunne tenke seg å gjøre, det er jo ikke noe mer homofilt det. Du vil nok også se et flertall av de homofile har hår på leggene. På tide å få et litt mer åpent syn på ting! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Fordi om du er homofil trenger du ikke å se 'homsete' ut. Men å ikke ha hår på leggene, ser homsete ut. Jeg respekterer homofile til det ytterste, så ikke kom å si at jeg må få et mere åpent syn på ting. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er ikke akkurat å se åpent på ting, når noe så enkelt er "homsete". Tilogmed en gutt som kler seg som ei jente trenger jo ikke være homofil, det er jo da heller ikke homsete, men feminint. Feminint <> homofilt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg synes det ser mere homofilt ut med en mandig legg uten hår. Feminine legger ser da ikke mandige ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Herregud for ein trangsynt diskusjon... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg driter nå langt faen i at folk skal beskytte andre som barberer leggene, etter mitt syn og utallige andre jeg har snakket med er det unormalt å barbere leggene. Aldri gjort det, kommer aldri til å gjøre det. End of discussion. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er jo to forskjellige poeng da. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Care, mennesker har gjort ting som blir sett på som unormalt i århundrer. Må bare glattbarbere kroppen sin for min del. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg fant ut at det ville ta alt for lang tid, og kom derfor aldri til det. Men helt ærlig skulle jeg bare badet i hårfjerningsmiddel - det er igrunn bedre uten. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg lurer, hva er unormalt? Det er normalt å ikke være som andre, altså er det normalt å være unormal. Altså er ingen unormale? jeg barberer ikke legga mine, men jeg ser ingen automatikk i at de som gjør det, gjør en "homofil" ting... cuadro: En ting er i allefall helt sikkert, det går mye raskere å tørke seg Endret 10. juli 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) syntes svømmere og syklister kan, men ellers mener jeg det er litt feminimt. Samme som at jeg mener gutter ikke skal nappe øyenbrynene eller bruke sminke. (Sikter til deg Jan Thomas!) At menner skal bry seg om å vokse bena sine, det hører bare ikke til i det samfunnet vi lever i. Jeg kjenner ingen som barberer beina sine unntatt kvinner. Hadde det bare vært menn som barberte beina, da hadde det vært ekkelt hvis kvinner begynte med det. Sååååå, det spørs på om man gjør det i ditt distrikt. Endret 10. juli 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vel napp øyenbrynene dine om du har monobryn, det er bare forferdelig! Det med sminke er jeg enig i, men det mener jeg med jenter også, liker folk som er like fine om morgenen som på byen jeg Du vet vel heller ikke om den kompisen din med ekstremt lite hår på legga ikke har så mye hårvekst der eller om han fjerner det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Mono er ekkelt ja, men det ser jo helt stygt ut når man har mange, maaange røde prikker som viser at man har nappet over halvparten av øyenbrynene. Sminke er meget feil på gutter, litt på jenter. Og da mener jeg at jeg ikke liker å se de malingspannene. Sånn at hvis du vil ha et oransje hus så er det bare å klesse trynet deres på det. Du kan jo se noen små røde prikker, ellers er det usynelig Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hehe, du kan jo ikke se noen røde prikker på de som barberer seg litt mer intimt til vanlig, i allefall kan ikke jeg det. (og nå hørtes det virkelig ut som om jeg går rundt å stirrer max på alt og alle) Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jenter med sminke er helt klart bedre enn jenter uten. Men der er det veldig enkelt å gå i en felle gitt blir det for mye, blir det for gæli! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Fikk halve beina mine waxa i et utdrikningslag for en kompis som skulle gifte seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå