Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til ungdoms gutter: Pleier dere å barbere bena dere?

Gjest Jente 14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jævlig fornøyd med min hårvekst på leggene!

Ikke for mye, ikke for lite (samt at leggene mine ser trente ut, herav lang fotballkarriere).

Det ser så utrolig homsete/barn ut å ikke ha hår i det hele tatt. Og alt for mange sorte hår ser bare kvalmt ut! Litt hårvekst gir mandige legger!

Lenke til kommentar

Aha, kjenner mange som barberer seg på steder "de normale" (flertallet) ikke kunne tenke seg å gjøre, det er jo ikke noe mer homofilt det. Du vil nok også se et flertall av de homofile har hår på leggene. På tide å få et litt mer åpent syn på ting!

Lenke til kommentar

Jeg lurer, hva er unormalt? Det er normalt å ikke være som andre, altså er det normalt å være unormal. Altså er ingen unormale?

jeg barberer ikke legga mine, men jeg ser ingen automatikk i at de som gjør det, gjør en "homofil" ting...

cuadro: En ting er i allefall helt sikkert, det går mye raskere å tørke seg :p

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

syntes svømmere og syklister kan, men ellers mener jeg det er litt feminimt. Samme som at jeg mener gutter ikke skal nappe øyenbrynene eller bruke sminke. (Sikter til deg Jan Thomas!) At menner skal bry seg om å vokse bena sine, det hører bare ikke til i det samfunnet vi lever i. Jeg kjenner ingen som barberer beina sine unntatt kvinner. Hadde det bare vært menn som barberte beina, da hadde det vært ekkelt hvis kvinner begynte med det. Sååååå, det spørs på om man gjør det i ditt distrikt.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Vel napp øyenbrynene dine om du har monobryn, det er bare forferdelig! Det med sminke er jeg enig i, men det mener jeg med jenter også, liker folk som er like fine om morgenen som på byen jeg :p

Du vet vel heller ikke om den kompisen din med ekstremt lite hår på legga ikke har så mye hårvekst der eller om han fjerner det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Mono er ekkelt ja, men det ser jo helt stygt ut når man har mange, maaange røde prikker som viser at man har nappet over halvparten av øyenbrynene. Sminke er meget feil på gutter, litt på jenter. Og da mener jeg at jeg ikke liker å se de malingspannene. Sånn at hvis du vil ha et oransje hus så er det bare å klesse trynet deres på det.

Du kan jo se noen små røde prikker, ellers er det usynelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...