Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til ungdoms gutter: Pleier dere å barbere bena dere?


Gjest Jente 14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du er 15 år ja, det vises godt på oppførselen din. I din alder er jo alt gay.

 

Shave legger? Gay!

Gi (natta)klem til mamma/pappa? Gay!

Ikke like fotball? Gay!

Grønnsaker? Gay!

Uheldigvis dulte borti en annen gutt med albuen? Supergay!

 

Alle har lov til å ha en personlig mening om noe, men det gir deg ingen rett til å dømme andre.

Lenke til kommentar

Du er 15 år ja, det vises godt på oppførselen din. I din alder er jo alt gay.

 

Shave legger? Gay!

Gi (natta)klem til mamma/pappa? Gay!

Ikke like fotball? Gay!

Grønnsaker? Gay!

Uheldigvis dulte borti en annen gutt med albuen? Supergay!

 

Alle har lov til å ha en personlig mening om noe, men det gir deg ingen rett til å dømme andre.

jeg spiller ikke fotball, og jeg spiser grønnsaker, ikke hørt jeg er gay enda :innocent:

 

men uansett.. og barbere leggene (nå om sommeren) syns så sykt godt, og alle vill legge merke til det. blir jo mye snakk om det og sånt da.

og barbere leggene kan være jenters jobb:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Du er 15 år ja, det vises godt på oppførselen din. I din alder er jo alt gay.

 

Shave legger? Gay!

Gi (natta)klem til mamma/pappa? Gay!

Ikke like fotball? Gay!

Grønnsaker? Gay!

Uheldigvis dulte borti en annen gutt med albuen? Supergay!

 

Alle har lov til å ha en personlig mening om noe, men det gir deg ingen rett til å dømme andre.

 

jeg spiller ikke fotball, og jeg spiser grønnsaker, ikke hørt jeg er gay enda :innocent:

 

men uansett.. og barbere leggene (nå om sommeren) syns så sykt godt, og alle vill legge merke til det. blir jo mye snakk om det og sånt da.

og barbere leggene kan være jenters jobb:)

 

Poenget mitt var at du er i en alder med saueflokkmentalitet. Alle skal gjøre det samme, alle skal like den samme musikken, alle må bruke de samme merkeklærne, og om du ikke er lik alle andre er du gay/fag/fattig/nerd osv. Den virkelige verden er ikke slik.

Lenke til kommentar

Kiire har et poeng. I ungdomsårene har veldig mange "en mal" de følger på hvordan de skal være. De har dannet et bilde i hodet sitt over hva som er "best" å være, både med tanke på hårfrisyre, klær, musikksmak, fritidsaktiviteter, etc.

 

Jeg barberer jo ikke leggene selv, så på det punktet har jeg ikke mye jeg skulle sagt, men hælt ærlig synes jeg det er penere med guttelegger MED hår enn uten. Så lenge det ikke er i gorilla-mengder.

Lenke til kommentar

Det handler om følelse, kanskje vanskelig å forstå noen som ikke er gjort det før. Men vannet legger seg helt annerledes rundt kroppen, og i en idrett hvor tidelene har mye og si, og derfor følelsen er nesten alfa og omga (forutsatt et godt grunnlag).

 

Men, jeg gjorde det ikke før når drakter fortsatt var lov,

 

Veldig Interessant må jeg si, hadde vært kult å høre mer om svømmingen din.

 

Selv så shaver jeg bare tryne og pungen, tar noen ganger veiviseren også fordi jeg får sånn halvt duskete hår der. Har ikke så veldig stor hårvekst generelt da so it's all good.

Lenke til kommentar

Jeg er selv i tenårene og har aldri sett en gutt som med vilje har shavet leggene sine for komfortens/estetikkens skyld... Selv ville jeg knapt hatt behov for det(om jeg i det hele tatt hadde brydd meg om legghår), å være asiater med generelt sparsom kroppsbehåring er jo ganske greit i den forstand =)

 

Synes det blir litt for lettvint å stemple en hel aldersgruppe som "saueflokk" tho, de fleste på min skole og i mitt miljø er på ingen måte sauer.

Endret av Ley28
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...