Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til ungdoms gutter: Pleier dere å barbere bena dere?


Gjest Jente 14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler om følelse, kanskje vanskelig å forstå noen som ikke er gjort det før. Men vannet legger seg helt annerledes rundt kroppen, og i en idrett hvor tidelene har mye og si, og derfor følelsen er nesten alfa og omga (forutsatt et godt grunnlag).

 

Men, jeg gjorde det ikke før når drakter fortsatt var lov,

 

Svømmer en virkelig fortere når en ikke har hår på beina? Hvor mye gevinst er det snakk om?

Lenke til kommentar

Barberer ikke leggene mine, men det hender jeg stusser magehåra nå på sommerstid. Men jeg har en kamerat som shaver leggene, men det er fordi han sykler aktivt. Og om han skulle tryne så er det bedre med barberte legger.

 

Og så har jeg forsåvidt en annen kamerat som også barberer leggene sine, men han er homo da.

Endret av Abnegation
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det handler om følelse, kanskje vanskelig å forstå noen som ikke er gjort det før. Men vannet legger seg helt annerledes rundt kroppen, og i en idrett hvor tidelene har mye og si, og derfor følelsen er nesten alfa og omga (forutsatt et godt grunnlag).

 

Men, jeg gjorde det ikke før når drakter fortsatt var lov,

 

Svømmer en virkelig fortere når en ikke har hår på beina? Hvor mye gevinst er det snakk om?

 

Tja, hvem vet. Rent fysisk kanskje ikke så mye, med mindre du er ape. Hårene har jo ikke så mye motstand, men som sagt så gir det en annen følelse, og det er denne man er ute etter. Kontakt og følelse med vannet er viktig,

Lenke til kommentar

Om jeg hadde fått en fordel av å barbere bena hadde jeg gjort det, man trenger dem jo uansett ikke til noe serlig, kanskje holde hvarmen? sikkert ikke så mye effekt.

 

Men status i dag er at hår på leggene ikke er til hindring for meg, så lar dem vær.

Hadde jeg vert svømmer og dratt fordel av å fjerne dem hadde jeg nok gjort det :)

Lenke til kommentar

Er ikke særlig hårete på leggene, så ser ikke behovet for å gjøre noe. Hadde vel sikkert aldri barbert uansett (sett bort fra idrett/konkurranse(evt veddemål) av et eller annet slag.

 

Men hadde jeg vært helt ape, hadde jeg helt klart stusset og holdt bestanden nede :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...