Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til ungdoms gutter: Pleier dere å barbere bena dere?

Gjest Jente 14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Eneste stedet barberhøvelen har adgang er ansiktet, og når jeg er stødig på hånda, nedentil. Aldri bena. ( skjedde forresten et lite uhell med armen min og noen flammer, så der har jeg dårlig med hår.. )

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Tipper dette er ganske uvanlig. Jeg gjør det fra tid til annen, men det er kun for idretten jeg driver med. Dog, følelsen av å legge seg med nybarberte bein er jo egentlig ganske deilig. Hvis jeg får lov til å si det da, uten at er homo... :ph34r:

Lenke til kommentar

Hvilken idrett?

Svømming, går jeg ut fra (jfr avataren og det at dette er rimelig vanlig blant svømmere).

Jeg kjenner ingen gutter som gjør det, bortsett fra en som er profesjonell svømmer.

Edit: der kom han meg i forkjøpet, ja

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Det handler om følelse, kanskje vanskelig å forstå noen som ikke er gjort det før. Men vannet legger seg helt annerledes rundt kroppen, og i en idrett hvor tidelene har mye og si, og derfor følelsen er nesten alfa og omga (forutsatt et godt grunnlag).

Men, jeg gjorde det ikke før når drakter fortsatt var lov,

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du shaver leggene er du ikke mann, enkelt og greit. Ville vært direkte flaut å gå i shorts om sommern og ikke ha hår på leggene.

Heller glatte legger kombinert med en svømmers muskuløse og godt trente overkropp,

enn hårete legger kombinert med dvaske armer og manboobs, for å si det sånn.

Svømmere har lov, faktisk.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...