mosundkv Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Da er det bare å vente da! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Apple er sneaky som aldri før. "Vil du bytte bakgrunnsbilde? Okei, men ikke hvis du har iPhone 3G!" Hva, er ikke 3G rask nok til å ha endret bakgrunnsbilde? Eller kanskje eplenaziene skal ha deg til å oppgradere telefonen din..? Endret 22. juni 2010 av thklinge Lenke til kommentar
psyches Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sliter fælt med at alle apps som er nettbaserte ikke fungerer, de funker når jeg er tilkoblet WiFi i hjemmet men ikke når jeg har 3G dekning. Møkka oppdatering ! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sjekk innstillingene dine, det høres ut som internett via mobilnettet er uvirksomt. Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har en ipod touch 2g 32gb, jeg oppdaterte til iOS 4 og bildene ble dårlig. Men det er bare og synkronisere dem på nytt. Uansett, jeg har verken multitasking, bakgrunnsbilde i menyen eller ibooks. Wtf? http://www.apple.com/ipodtouch/ios4-software-update.html Her står det at iOS 4 skal funke med min ipod. Forbanna dritt, kyss meg i rasshølet Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hadde du fulgt med så hadde du funnet ut at 2G ikke får multitasking eller homescreen bakgrunnsbilde. Selvsagt taktikk fra Apple for å få deg til å kjøpe en nyere versjon. Multitasking og bakgrunnsbilde kan desuten aktiveres enkelt når man jailbreaker Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Apple vet det å lure med seg folk til å kjøpe dritet dems... De lurte meg Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 så man må kjøpe 16 eller 32gb. rasshøl... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 herregud for en syting og klaging kjøp en nyere iphone eller hold kj... :!: 1 Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Noen som får Cydgets til å vike med OS 4.0 ? Jeg har 3G og OS 4.0 med Redsn0w jailbreak. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har oppgradert min 3GS telefon til iOS4, men en del småting som jeg ikke helt forstår meg på.. Om jeg går på http://oo.apple.com så påstår den at jeg ikke kjører iOS 4 Om jeg på settings slår på character count for messages så teller den ikke når jeg skriver SMS'er Andre som har det samme? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jaja, han fikk oppdatert ihvertfall men mistet alle kontaktene sine og kalenderen er tom. Synkroniserer ikke iPhone til skyen jevnlig? Ikke med mindre du aktiverer det! Om jeg på settings slår på character count for messages så teller den ikke når jeg skriver SMS'er Jeg hadde samme "problem", men fant ut at bokstavtelleren (forslag til bedre beskrivelse?) dukker opp kun hvis du skriver mer enn én linje. Den vises over Send-knappen! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Litt fail av apple at screen lock kun gjelder for vertikal skjermorientering. Og så burde Apple fikse så multitask-linjen kommer i horisontalt når du holder den horisontalt, litt merkelig når den kommer inn på siden, med ikoner og tekst feil vei. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg hadde samme "problem", men fant ut at bokstavtelleren (forslag til bedre beskrivelse?) dukker opp kun hvis du skriver mer enn én linje. Den vises over Send-knappen! Se der ja! Så enkelt var det :-) Lenke til kommentar
halvorni Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hmmph. 4 timer inn i installering av OS4, og iTunes henger, tilsynelatende 5% inn i installasjonen, men den har ikke rørt seg på aldri så lenge. På telefonen er det et eple over en tom progressbar. Til slutt ga jeg opp og plugget ut telefonen, og drepte iTunes. Telefonen er umulig å slå av. Hva nå? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Auda, hva skjer hvis du restarter iTunes og plugger inn telefonen igjen? Lenke til kommentar
halvorni Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 No joy. Den fant ut at det krevde 'Restoring iPhone software', og der står den fortsatt, 6 timer etterpå. Progressbar på PC'en er frosset på ca 5%; på telefonen er den null. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Gjorde et lite søk og kom over dette: I had the same problem attempting to upgrade my 3G to IOS 4. I also got to the backup part and nothing seemed to be happening after waiting for an hour. Here is the solution I found: with your iPhone connected to iTunes, click upgrade allow the IOS 4 package to download. when you get to the backup step and it hangs, click 'stop' in iTunes sync your iPhone go back to iTunes and click 'restore'. This will do a clean install of the IOS 4 package that you have already downloaded sync your iPhone. The whole process for me took around 15 minutes. I now have IOS 4 and my phone is completely synced with the prior settings, apps, music, photos, etc. Kilde Verdt et forsøk Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Alt har fungert fint på min iPhone Har ikke hatt noen merkbare problemer enda Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Har lagt merke til at batterilevetiden har sunket en god del med iOS4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå