Gå til innhold

"Nikon TC-20E III backordered"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter fremdeles på TC-20 III, og skal først og fremst bruke den på 70-200 f/2.8 VR, kan gi en liten rapport når jeg har fått kloa i den.

 

Bestilt i USA eller Norge? Trenger den til helga, så kan ikke vente mye lengre.

 

Du får gi en tilbakemelding ;)

 

Edit: Lego

How the ****...har du bilde med annen vinkel så det er mulig å se hvordan den er bygd opp?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Har ikke bestilt den. Venter på at den skal bli tilgjengelig for salg i Norge, samtidig som at økonomisjefen i huset (les: fruen) gir meg grønt lys. Nå er ikke jeg noen spåmann, men vil anta at det er det andre punktet som blir "flaskehalsen" her.

 

Men den kommer, om ikke med det aller første.

 

EDIT : ser at FotoVideo vil etter sigende ha den i butikken 24. juni, altså om to dager. Alt ligger til rette for at mine spådommer blir sanne.

Endret av d0ppler
Lenke til kommentar

TC 17 eII virker iallefall fint på 70-200 om det er noen trøst.

 

Hørte på et annet forum at en person hadde fått i både 200-400VRII og den nye TC20III - og da lurte mange på hvor han hadde fått tak i det.

Det er nok noen som står forann oss vanlige i køen!

Lenke til kommentar

TC 17 eII virker iallefall fint på 70-200 om det er noen trøst.

 

Hørte på et annet forum at en person hadde fått i både 200-400VRII og den nye TC20III - og da lurte mange på hvor han hadde fått tak i det.

Det er nok noen som står forann oss vanlige i køen!

 

Trenger bare å ha dialog med Nikon's forhandlere i USA... At det kommer hit sent er en ting, men går man inn for det og har kontakt med FotoVideo er det ikke noe problem.

 

Man trenger penger og kontakter... De første varene går til forhondsbestillinger, og havner ikke ibutikkvinduene før seeent.

Lenke til kommentar

Kan laste opp et bilde uten utsnitt som er på 200... 2 sek...

 

post-93156-1277225300,1892_thumb.jpg

 

Dette er D700 m/ 70-200VR, ekvivalent med 300mm på DX, så du trenger ikke mye mer enn D300 og 200mm, men telekonverter kan jo være greit om du vil fange hodet til ørna...

 

Jeg tror nok 340mm til meg holder i massevis... vanskelig nok å følge ørna i stupet på 200mm FX

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Jeg fikk tak i en tidligere i vinter, på fotovideo. Var inne og sjekket lagerbeholdning daglig, og plutselig hadde de fått inn 3 stk så jeg "løp" opp og fikk sikret meg en av dem. Overraskende hvor lenge de skal slite med leveringen på denne!

 

Jeg har ikke erfaring med andre convertere, men tok en liten "minitest" i vår:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1214309&st=0&p=15425745&fromsearch=1entry15425745

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...