Alxg Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei, kjøpte en Dell inspiron i slutten av i fjor sommer, fra Dell sin norske nettbutikk. Har hatt masse trøbbel med vista osv. Men nå som alt fungerte så fint kom disse tre strekene Bilde ligger vedlagt. Strekene syntes under oppstart også, dvs det må være noe fysisk feil og ikke programvare messig... Et annet problem er når jeg skal kontakte dell så kommer dette frem: "Ifølge vår informasjon tilhører din service-ID et system som ble kjøpt utenfor Europa, Midtøsten og Afrika." Så kommer liksom ingen vei for øyeblikket ettersom tlf til Dell er en rimelig håløs sak Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 En håpløs sak? Du har vel kvittering på dritten? Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Joda, men vil gjerne ha svar på hvorfor disse 3 strekene er tilstede. Problemet med support er at det ikke går å sende e-post til de pga av denne sperren med at pcen er "kjøpt utenfor Europa" noe som den slettes ikke er Så support løsningen blir nok at jeg kjemper mot tlf køen hver morgen, men vil som sagt vite noe mer om skjerm problemet Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det ser absolutt ut som en hardwarefeil ja. Mulig det er dårlig kontakt på kabelen mellom skjerm og maskin. Den er ganske lett å komme til hvis du løsner tastaturet på de fleste modeller. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Skal svært godt gjøres at det kommer av dårlig kontakt i den kabelen. Slike striper er typisk for feil i selve panelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå