TLZ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har tenkt å skaffe meg en Fortron/Source strømforsyning, 350W Først hadde eg tenkt å skaffe meg vifte løs, men så kom eg på at eg trenger gjennom lufting i kabinettet. Det står noe om at viften er på innsiden, vil denne gi bra gjennomlufting? Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det hjelper nok ganske mye med luft gjennom gang er jo tross alt en 120mm Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har samme selv. Den lager bedre gjennomtrekk enn de aller fleste løsninger med 80mm vifte jeg har vært borte i. Suveren PSU til en veldig fornuftig pris etter min mening. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Eg den bråker lite? (Eg vet at det står på site'en at den gjør det, men eg stoler ikke helt på den) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Eg den bråker lite? (Eg vet at det står på site'en at den gjør det, men eg stoler ikke helt på den) Ja, den bråker veldig lite. Blåser til noe jækelsk med det samma du fyrer opp, men det varer bare et par sekunder. I tillegg er støyen fra store vifter ikke så plagsom som på små vifter. Slipper vininga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå