eitp Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei Jeg har fått et kjempeproblem! Etter å ha ventet hele ettermiddagen på den siste os-oppdateringen, kom den endelig, og jeg fulgte alle instruksjoner. Likevel fikk jeg etter en stund en feilmelding i iTunes om at oppdateringen ikke var mulig, men da var den kommet så langt at telefonen nå ikke reagerer på noe. Det er kun skjermbildet med "Itunes" og usb-kabelen som vises når jeg slår den på. Kobler jeg den til pc-en, reagerer ikke iTunes, og det eneste som skjer, er at windowsmeldingen "Ny maskinvare funnet - finn og installer driverprogramvaren" dukker opp. Jeg hart forsøkt å følge instruksjonene her , men iTunes reagere ikke, og samme windowsmelding dukker opp. Det virket som om iOS 4 ble korrekt lastet ned, og jeg tok jo sikkerhetskopi før jeg startet istalleringen. Men det hjelper ikke når iTunes ikke får kontakt med telefonen! Er det noen som har noe vettuge tips? Eitp Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Prøv å få det i DFU mode før du gjennoppretter til en iOS 4 fil Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Men jeg finner ikke recovery-filen eller hvor OS4-fila har blitt lstet ned. Dessuten vet jeg ikke hvor mye jeg tør kødde med den... eitp Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 DFU mode. Er ikke farlig http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ der finner du 4.0 offisiell firmware til din iPhone 3GS Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Ok. Da har jeglaste ned os4 fra lenka du oppga. Jeg håper det er den offisielle oppdateringen... Har du en step-by-step gjennomgang for hva jeg gjør? Jeg har aldri satt telefonen i DFU-mode. Hva skjr når jeg gjør det? iTunes reagerer jo ikke på telefonen, så det nytter ikke å ta noe derfra. Kan jeg bla fram til denne fila når windowsmeldingen "Ny maskinvare funnet - finn og installer driverprogramvaren" dukker opp? eitp Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Okei: For å sette telefonen i DFU mode må du gjøre dette: http://www.youtube.com/watch?v=ofpinyGlQ8I Du trenger kanskje ikke å bruke den filen du lastet ned manuelt engang. Bare trykk gjennoprett Endret 21. juni 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Takk for tipset, men det gikk dessverre ikke. iPhonen går ikke i DFU-mode, men rett fra eple-symbolet til recovery-mode-bildet uten at iTunes reagerer når jeg gjør som i videoen. Bare windowsmeldingen "Ny maskinvare funnet - finn og installer driverprogramvaren" dukker opp... Den må ha kødda til midt i oppgraderingen. Forbanna! Og jeg som skal på ferie i morgen!!!! eitp Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Den svir Spør i iPhone tråden Lenke til kommentar
Dr L Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Takk for tipset, men det gikk dessverre ikke. iPhonen går ikke i DFU-mode, men rett fra eple-symbolet til recovery-mode-bildet uten at iTunes reagerer når jeg gjør som i videoen. Bare windowsmeldingen "Ny maskinvare funnet - finn og installer driverprogramvaren" dukker opp... Den må ha kødda til midt i oppgraderingen. Forbanna! Og jeg som skal på ferie i morgen!!!! eitp Hei, Jeg hadde det samme problemet. Dersom du har tilgang til en annen maskin med iTunes, koble den til der istedet. Kanskje har det oppstått problemer med iTunes på den første maskinen. Det fungerte for meg, ser det iallefall ut til nå. ALTSÅ; etter oppdatering på maskinen jeg oppdaterte fra, fikk jeg bare bilde av USB kabel og 0 gjenkjenning i iTunes når telefonen skulle starte opp igjen. Den kjente heller ikke igjen SIM kortet.. 'Sett i et sim kort uten pin kode bla bla bla' Helt krisestemning mao. Prøvde masse forskjellig helt til jeg satte den i en annen maskin jeg har med iTunes. Vips, så aktiverte den sim kortet og nå driver den og synkroniserer. Ser ut til at det løser seg. EDIT: Min er oppe og går igjen nå, med alle programmer og innstillinger slik de var før oppdateringen. Dersom du bare har tilgang til en maskin, vil jeg foreslå at du bare legger inn iTunes på nytt igjen og prøver å koble til. Endret 21. juni 2010 av Dr L Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Der redda du kvelden og ferien min, Dr L! Jeg koblet den til en laptp med Win7 på, og da gikk det! Tsen takk for tipset!! Nå synkroniserer jeg innholdet tilbake. eitp Lenke til kommentar
Dr L Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Der redda du kvelden og ferien min, Dr L! Jeg koblet den til en laptp med Win7 på, og da gikk det! Tsen takk for tipset!! Nå synkroniserer jeg innholdet tilbake. eitp Kjempebra ! Bare hyggelig, jeg ble like glad sjøl Merkelig fenomen da.. Ha en fin ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå