Electr0n Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har alltid syntes at corsair og OCZ etc. hadde fancy heatsinks, så jeg tenkte jeg skulle "modifisere" de gamle thermaltake (de blå ja) jeg hadde liggende.. Spraya sølv, polerte 3-4 ganger med car wax. Kanskje ikke "all that" men jeg syns at en såpass bra brikkeprodusent som TwinMOS fortjener litt sexy utseende og her er resultatet: http://case-spider.com/modules.php?set_alb...lbum.php&page=2 Min mening er at de ser mye bedre ut nå, og TwinMOS bør spandere på brikkene sine noe lignende, hva syns dere? -Electr0n edit: topic ble litt f*økka Lenke til kommentar
bernini Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Fett det, tror jeg må få meg noe sånt. Blir brikken noe kjøligere eller er det bare pynt? Men det blir ikke mye garanti på deg hvis de ryker. (Klistremerket er tatt vekk) - gordito Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Stilig det der Har noen slike liggende selv. Kanskje jeg skal smelle dem på. Er brikkene dine singlesided eller doublesided? Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Personelig synes jeg det er litt fjasete å pynte på pc'en sin, men må innrømme at det der ble litt stilig :-? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Personelig synes jeg det er litt fjasete å pynte på pc'en sin, men må innrømme at det der ble litt stilig :-? Konklusjon: Du er litt fjasete?? Er vi ikke alle litt fjasete? At jeg brukte 6-7 timer på lepontkabisset mitt før jeg i det hele tatt satte inn hovedkortet er jo på grensen til det fjasete, men så ble det jo nice `n shiny også da. Ikke noe kabelsatan som lurer rundt i det kabbiset nei!. DrE Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kjøleeffekten blir redusert per ekstra lag med maling. Uansett. Drit kul effekt! Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 jeg vet at kjøleeffekten blir lavere, men brikkene er ikke spesielt varme. er lunkne ved 220FSB, så er nok ikke noen fare for overopphetning. takk for positiv respons 8) Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Stilig det der Har noen slike liggende selv. Kanskje jeg skal smelle dem på. Er brikkene dine singlesided eller doublesided? de er singlesided, så den ene heatsinken passa ikke før jeg filet ned hjørnene, så limte jeg den fast med limet som fulgte med.. har ikke noen spesiell betydning, da den er stort sett kald hele tiden Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ingen som har planer om å sende inn ram-sinkene sine til forkromming? :o Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har en ultimate ide! Du kan få gulsmeden til å dyppe ram sinken i sølv!! Mamma gjorde det med barneskoene mine. Derfor går det fint an å forsølve ram-sinks. L Litt dyrt er det kanskje da Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nice Electron Liker best svart jeg men men Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 cy_demon"]Jeg har en ultimate ide! Du kan få gulsmeden til å dyppe ram sinken i sølv!! Mamma gjorde det med barneskoene mine. Derfor går det fint an å forsølve ram-sinks. L Litt dyrt er det kanskje da og sølv leder varme BRA! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 cy_demon"]Jeg har en ultimate ide! Du kan få gulsmeden til å dyppe ram sinken i sølv!! Mamma gjorde det med barneskoene mine. Derfor går det fint an å forsølve ram-sinks. L Litt dyrt er det kanskje da Ja, og det vil kanskje samle til seg litt for mye oppmerksomhet. Litt kjedelig å finne ut at ram sinksene er borte etter at man kommer hjem fra lan. Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 siden er 404 nå hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå