coca Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei,har et problem på Medieval 2 Total War, når jeg trykker på valget "Continue Campaign" klikker spillet, jeg må bruke ctrl+alt+del og gå på oppgavebehandling for å gå ut av spillet. Dette skjer også til tider hvis jeg går inn på "Load" også "Load Campaign". Men spillet kan også til tider få begge mulighetene til å fungere, da funker spillet som normalt og alt går greit. men at spillet klikker skjer sikkert hver fjerde-femte gang jeg laster inn et spill. Noen tips? Tusen takk for alle svar!! Lenke til kommentar
coca Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Nå ble det på toppen av det hele verre, kan ikke en gang ta en custom battle! alt klikker!!! Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har hatt spillet ganske lenge og dette har aldri skjedd med meg. Har du gjort slik at du kan bruke alle lagene ved å gå inn på descstrat filen? hvis du har gjort det kan du prøve å gennopprette den orginale descstrat filen. Hvis ikke, så er reinstallasjon det eneste jeg kan foreslå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå